با صدور اطلاعیه‌ ای صورت گرفت؛

دعوت استاندار و امام جمعه قزوین برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۰:۰۷
کد خبر: ۷۷۱۸۰۳
دعوت استاندار و امام جمعه قزوین برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان
استاندار قزوین و نماینده ولی فقیه در استان با صدور اطلاعیه‌ ای از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 13آبان دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با صدور اطلاعیه‌ ای از عموم مردم استان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان برای شرکت گسترده در راهپیمایی 13آبان دعوت بعمل آوردند.

متن این پیام بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

13آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در مسیر استکبار ستیزی است.

 روزی که یادآور تبعید امام راحل(ره) در سال43، گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزانی که در سال 57توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58است.

اگر چه در این روزها، شیطان بزرگ سعی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی دارد، ولی تاریخ نشان داده که چهار دهه دشمنی آشکار این ام الفساد قرن با انقلاب اسلامی نتیجه‌ای جز اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در سایۀ تدابیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم ندارد.

امسال نیز در روز 13آبان که میعادگاه ظلم‌ستیزی و دادخواهی علیه استکبارجهانی است جدی تر از سال‌های گذشته در تجمعی در ساعت 9:30صبح در خیابان شهدا به همین مناسبت گرد هم آمده و از تمام اقشار مردم، به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزانی که این ایـام منتسب به آنهاست جهت حضور پرشور و با صلابت دعوت به عمل می‌‌آوریم.

عبدالکریم عابدینی 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین                                                   

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین

 

 

 

نظر شما