سرپرست مدیریت بحران استان قزوین خبر داد:

قزوین، پایلوت کشوری تشکیل تیم‌های واکنش سریع

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۵:۰۶
کد خبر: ۷۷۱۸۴۴
قزوین، پایلوت کشوری تشکیل تیم‌های واکنش سریع
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین از انتخاب این استان بعنوان پایلوت کشورجهت اجرای طرح تشکیل تیمهای واکنش سریع در مخاطرات شیمیایی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت اله مهدیخانی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین در خصوص دیداری که همراه با معاونت محترم امور عمرانی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی  قزوین، با نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفت اظهار داشت: در این دیدار مشکلات و معضلات موجود در رابطه با  استقرار حجم بالای صنایع  در استان، خصوصا صنایعی که در ارتباط با انواع مواد شیمیایی خطرناک هستند، مطرح و راهکارهای علمی و عملی موجود بررسی و پیشنهادات  اداره کل مدیریت بحران قزوین  در این زمینه ارائه و همچنین مقررشد طرح تشکیل تیمهای واکنش سریع در مخاطرات شیمیایی دراستان قزوین بعنوان پایلوت کشور اجرا شود.

وی افزود: در این جلسه شرح مفصلی از انواع خطرات تهدیدکننده مرتبط با صنعت عنوان و در خصوص انجام طرح مطالعه خطر پذیری صنایع استان و متعاقب آن تفکیک واحدهای صنعتی به سه رده کم خطر، خطر متوسط و پر خطر  و نیز احصاء اطلاعات ذی قیمتی پیرامون  نوع مواد شیمیایی و اطلاعات فنی صنایع مستقر در استان، توضیحات مبسوطی ارائه شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ریاست سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تقدیر و تشکر از انجام طرح فوق که در کشور برای اولین بار انجام گرفته، از پیشنهاد این اداره کل مبنی بر تشکیل تیمهای واکنش سریع در مخاطرات شیمیایی استقبال وقزوین را به عنوان پایلوت جهت اجرای این طرح انتخاب کرد.

مهدیخانی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری هر چه بیشتر مدیران و کارشناسان صنایع و نیز عزم جدی مسولان امر، بتوان این طرح را به خوبی در استان اجرایی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز