مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

سیزدهم آبان ماه یادآور ایثار و شهادت، غیرت و حمیت است

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۵:۲۷
کد خبر: ۷۷۲۱۹۱
سیزدهم آبان ماه یادآور ایثار و شهادت، غیرت و حمیت است
عباس علایی مقدم گفت: سیزدهم آبان ماه یادآور ایثار وشهادت، غیرت و حمیت است.

به گزارش خبرگزاری برقزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن تبریک یوم ا... 13آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهارکرد: فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، هرسال برای ملت غیور و بزرگ ایران، یادآور دو واقعه مهم و در حقیقت دو ویژگی انقلاب اسلامی یعنی ایثار وشهادت، غیرت و حمیت است.

متن کامل این پیام بدین شرح می باشد؛

بسم ا...الرحمن الرحیم

ملت ایران در مقابل آمریکا می ایستد و به امید خدا پیروز است.

امام خمینی(ره)

فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، هرسال برای ملت غیور و بزرگ ایران، یادآور دو واقعه مهم و در حقیقت دو ویژگی انقلاب اسلامی یعنی ایثار وشهادت، غیرت و حمیت است.

بدون شک اگر ایثار و از خود گذشتگی دانش آموزان شهید در روز 13 آبان و نیز دیگر شهدای گلگون کفن نبود، پیروزی قیام و انقلاب مردم مسلمان ایران امری محال بود.

اما حماسه بزرگ دیگری که به یوم ا... سیزده آبان را جلوه بیشتری بخشید و نام آن را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخت، تجلی غیرت و حمیت ایرانی در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال1358 است که ایستادگی و پایداری و سازش ناپذیری ملت مسلمان ایران را به عنوان ویژگی جدایی ناپذیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشید.

همان حماسه عظیمی که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامید و با حمایت از اقدام انقلابی دانشجویان، بر ضرورت ادامه مبارزه با شیطان بزرگ صحه گذاشت.

حال با توجه به خط و مشی سازش ناپذیر و مصمم حضرت امام خمینی(ره) مقابل آمریکا و رژیم خبیث صهیونیستی و نیز رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم و فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای(مدظله العالی) که همانا ادامه سیره حضرت روح ا... است، ما فرزندان دارالمومنین و دارالمجاهدین بر آن هستیم تا در روز سیزدهم آبان ماه امسال، شعار مبنایی و استراتژیک(مرگ بر آمریکا) را با حضور در راهپیمایی با شکوه این روز، هرچه کوبنده تر سر دهیم و به جهانیان اعلام کنیم که ما پیروان ولایتمدار امام بزرگوار(ره) و خلف صالح ایشان،تا پای جان از آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز