ملی پوش قزوینی تیم ملی بسکتبال جوانان:

برای کسب قهرمانی به هند رفته بودیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۷:۱۹
کد خبر: ۷۷۲۶۲۳
برای کسب قهرمانی به هند رفته بودیم
فاطمه آقازادگان گفت: هدف تیم ملی بسکتبال جوانان در هند کسب قهرمانی بود که متاسفانه محقق نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه آقازادگان ملی پوش قزوینی تیم ملی بسکتبال جوانان در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به کسب عنوان پنجمی تیم ملی در رقابتهای آسیایی هند اظهارکرد: برای کسب قهرمانی به هند رفته بودیم ولی باخت مقابل قزاقستان ما را از هدفمان دور کرد.

آقازادگان درخصوص بازی‌های تیم ملی در این تورنمنت توضیح داد: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و بازی اول با هند را خوب شروع نکردیم ولی در ادامه بهتر شدیم.

وی ادامه داد: در کوارترهای سوم و چهارم این بازی عملکرد خوبی داشتیم و با 8اختلاف بازی را به هندی‌ ها واگذار کردیم که کمترین اختلاف در بین همه تیم‌ ها بود.

این ملی پوش بسکتبال ایران اذعان کرد: بازی دوم مقابل سنگاپور هم خوب بودیم و بازی را بردیم.

وی خاطرنشان کرد: چالش اصلی ما برابر قزاقستان بود که متاسفانه با باخت در این دیدار از راهیابی به جمع 4تیم برتر بازماندیم.

این ملی پوش بسکتبال ایران با تاکید براینکه تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی در این تورنمنت کردم افزود: فاصله زمانی کم بین دو تورنمنت آرژانتین و هند باعث شده بود تا مقداری به لحاظ بدنی تحلیل بروم و خسته شوم.

آقازادگان خاطرنشان کرد: از طرفی هم 5نفر از بازیکنان زیر 16سال که سال گذشته جزو نفرات اصلی بودند در این مسابقات حضور نداشتند.

وی ادامه داد: به لحاظ تعداد بیشترین اردو را برای این مسابقات برگزارکردیم ولی 3نفر از بازیکنان اصلی در نیمی از اردوها غایب بودند که در عدم هماهنگی با تیم نقش داشت.

آقازادگان درمورد حضور افسانه حسن نایبی سرمربی قزوینی تیم ملی اظهارکرد: خانم نایبی از مربیان خوب ایران هستند و تجربه برون مرزی دارند که باعث شد به قهرمانی فکر کنیم.

وی تاکیدکرد: در این مسابقات نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده بودیم ولی از ابتدا کار را محکم نگرفتیم و بازی خوب برابر هند باعث شد توقع مسئولان از ما بالا برود.

آقازادگان اذعان کرد: کسب عنوان پنجمی در رقابتهای زیر 18سال آسیا علیرغم اینکه هدفمان قهرمانی بود تاحدودی می تواند راضی کننده باشد.

وی درمورد آینده این تیم توضیح داد: فعلا اردو و مسابقه خاصی درپیش نداریم.

آقازادگان ادامه داد: در رده باشگاهی هم مسابقات لیگ یک از اوایل آذرماه آغاز خواهد شد که من در این مسابقات با پیراهن تیم قزوین به میدان خواهم رفت.

این ملی پوش بسکتبال ایران در نهایت از خانم نایبی و کادر تیم ملی بابت زحماتشان تشکر کرد.

فاطمه آقازادگان3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز