مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبرداد:

احداث گارد بلوک سنگی در محورهای قزوین-الموت و طالقان

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۷:۲۳
کد خبر: ۷۷۳۹۷۷
احداث گارد بلوک سنگی در محورهای قزوین-الموت و طالقان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از احداث گارد بلوک سنگی در محو‌رهای قزوین-الموت و طالقان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین طی بازدیدی که از محو‌رهای بخش الموت داشت با اعلام این خبر گفت: اجرای پروژه احداث گارد بلوک سنگی در نقاط پرحادثه و پرتگاهی الموت و طالقان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز این اداره کل در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن در حوزه الموت آغاز شده است.

راهداری2

پیرنون بیان داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان در جهت افزایش و ارتقای ایمنی محورهای تحت پوشش خود برنامه‌ها و پروژ‌هایی از جمله  احداث گارد بلوک سنگی در مناطق پرتگاهی و خطرناک محورهای قزوین-الموت و طالقان را در دست اقدام دارد.

وی در خصوص مزایای انجام این پروژه گفت: با احداث این پروژه ۶نقطه حادثه خیز که دارای سابقه خروج خودروها در حین حوادث رانندگی از جاده را داشتند با اولویت پرتگاه های محورهای کوهستانی شناسایی، طراحی و در برنامه عملیات اجرایی قرار گرفته است.

پیرنون همچنین بازدیدی از پروژه لکه گیری و روکش آسفالت قزوین – رجایی دشت داشت که در این خصوص عنوان کرد: پروژه آسفالت محور قزوین-رجایی دشت به طول ۱۵کیلومتر و ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی است که شامل اجرای یک لایه تقویتی از جنس اساس قیری و یک لایه آسفالت رویه می‌باشد.

راهداری3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز