معاون راهداری اداره کل راهداری استان قزوین خبرداد:

برگزاری دومین نشست شورای راهداری زمستان ۹۷

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۶:۵۹
کد خبر: ۷۷۴۸۹۴
برگزاری دومین نشست شورای راهداری زمستان ۹۷
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از برگزاری دومین نشست شورای راهداری زمستان 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبرگفت: دومین نشست راهداری استان در راستای اجرای طرح راهداری زمستانی در محل اداره شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

حق لطفی در خصوص مسائل مورد طرح در دومین نشست راهداری استان بیان داشت: ذخیره سازی و دپو ماسه و نمک برای مواقع بارش و مورد نیاز، بررسی راهکارهای ارایه شده از سوی روسای ادارات ستادی و شهرستانها جهت نگهداری هر چه بهتر محورهای مواصلاتی استان در طول بارش‌های زمستانی و همچنین تعمیر و نگهداری ماشین آلات و آماده بکار بودن آنها از جمله موارد مطرح شده در نشست راهداری بود.

وی اظهار داشت: در طرح زمستانی سال جاری 300نفر از پرسنل راهداری بصورت مستقیم حضور فعال و شبانه روزی دارند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 288دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در 26راهدارخانه استان مستقر شده و عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهد.

حق لطفی بیان داشت: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضایت‌مندی هموطنان را در این زمینه فراهم کنیم.

این نشست با حضور معاون راهداری، روسای ادارت شهرستانهای تابعه، نگهداری ابنیه راهها، نگهداری راهها و کارشناسان در محل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا برگزار شد.

 در پایان این نشست رحمانی فرماندار شهرستان بویین زهرا بازدیدی از ماشین آلات و راهداران آماده به خدمت این شهرستان داشت.

راهداری3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز