نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

عملکرد موفق هلال احمر استان قزوین

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶:۳۴
کد خبر: ۷۷۴۹۰۳
عملکرد موفق هلال احمر استان قزوین
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عملکرد هلال احمر استان قزوین در انجام وظایف محوله را موفق ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از درمانگاه هلال احمر و امکانات آن در سیزدهمین جلسه شورای معاونین این جمعیت حضور یافت و گفت: در بازدیدی که از درمانگاه هلال احمر به عمل آمد و با صحبتهایی که با مراجعه کنندگان شد شاهد رضایت مندی آنها بودم و این نشان می‌دهد که هلال احمر استان قزوین در انجام وظایفی که بر عهده گرفته موفق عمل کرده است.

زرآبادی اذعان کرد: ماهیت کاری هلال احمر حضور در تمامی لحظات زندگی انسانهاست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هلال احمر استان اظهار داشت: عملکرد خوب مجموعه هلال احمر استان باعث شد تا برای چندمین بار در جمعیت هلال احمر استان حضور داشته باشم و این تمایل وجود دارد که این دیدارها استمرار یابد.

زرآبادی گفت: هلال احمر چه در مباحثی که مربوط به ناراحتی و غم انسانهاست مانند زلزله کرمانشاه و چه در بحث شادیهایشان مانند استقرار پایگاههای نوروزی تلاش می‌کند در مسیر زندگی مردم خللی بوجود نیاید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در هلال احمر مشغول به خدمت هستند روحیه جوانی دارند زیرا ماهیت کار هلال احمر صداقت، انگیزه و از خودگذشتگی است و اینها ویژگیهای یک جوان است.

زرآبادی در پایان عنوان کرد: پروژه‌ هایی که در  هلال احمر در دست اقدام است نقطه‌های قوتی برای این دستگاه می‌باشد زیرا از امکاناتی که در اختیار دارد در جهت ایجاد نشاط اجتماعی در استان استفاده می‌کند و این قابل تحسین است.

پس از پایان جلسه شورای معاونین؛ زرآبادی از مجموعه ورزشی هلال احمر استان قزوین نیز بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل، معاونین و پرسنل جمعیت هلال احمر استان قزوین هم در سیزدهمین جلسه شورای معاونین این جمعیت حضور داشتند.

حلال اهمر (3)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز