با حضور مسئولان فدراسیون صورت گرفت؛

نشست روسای هیات های اسکی سراسر کشور در قزوین

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۲:۵۸
کد خبر: ۷۷۵۰۱۹
نشست روسای هیات های اسکی سراسر کشور در قزوین
نشست روسای هیات های اسکی سراسر کشور با حضور مسئولان فدراسیون در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست روسای هیات های اسکی سراسر کشور به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان قزوین و با حضور افتخاری رئیس و نایب رئیس و دبیر فدراسیون اسکی کشور، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین روسای هیات های اسکی سراسر کشور در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

 در ابتدای این نشست؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن خیر مقدم به میهمانان؛ استان قزوین را از استانهای مهم و تاثیرگذار در توسعه ورزش ایران اسلامی نام برد و افزود: کسب 2 مدال نقره و برنز در رقابت های المپیک، حضور موثر و درخشان در رقابت های قهرمانی جهان و همچنین درخشش ورزشکاران استان قزوین در بازیهای آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتا تنها گوشه ای از افتخارات دیار مینودری در عرصه ورزش است.

وی افزود: با توجه به اقلیم خاص استان؛ ورزش های زمستانی می تواند زمینه رشد بیش از پیش ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین توریسم ورزشی را در استان قزوین فراهم کند و امیدواریم با افتتاح پیست اسکی و تله سی یژ کامان و زرشک قزوین؛ این مهم به انجام برسد.

در ادامه رئیس فدراسیون اسکی ضمن تقدیر از میزبانی شایسته استان قزوین؛ از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص توسعه قابل توجه ورزش قهرمانی استان قزوین قدردانی کرد.

وی به موقعیت جغرافیایی مناسب استان قزوین به ویژه پیست اسکی و تله سیژ اشاره و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه مهم؛ استان قزوین شاهد میزبانی رقابت های اسکی قهرمانی کشور باشد.

در این گردهمایی هر یک از روسای هیات های اسکی استان های مختلف ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در سال 96 و 97 دغدغه ها و مسایل موجود برای پیشرفت اسکی را مطرح کردند.

همراهی نهادها و دستگاه های مختلف استان ها جهت توسعه سخت افزاری پیستهای اسکی و قهرمان پروری از جمله خواسته های مهم روسای هیات ها اسکی سراسر ایران بود.

در پایان حاضرین در این نشست از پیست اسکی و تله سیژ کامان و زرشک قزوین بازدیدکردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز