مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین عنوان کرد؛

نقش بی‌بدیل سمن‌ها در بهبود شاخص‌های نشاط اجتماعی

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۵:۴۶
کد خبر: ۷۷۵۳۰۸
نقش بی‌بدیل سمن‌ها در بهبود شاخص‌های نشاط اجتماعی
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین نقش سازمان‌های مردم نهاد را در بهبود شاخص‌های نشاط اجتماعی بی بدیل دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مریم بیدخام مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین نقش سازمان‌های مردم نهاد را در تقویت بهبود شاخص‌های نشاط اجتماعی در جامعه ارزشمند دانست و افزود: مشارکت هدفمند سمن‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ضروری بوده و باید تقویت شوند.

وی اضافه کرد: در راستای سیاست دولت مبنی بر ارتقای مشارکت اجتماعی و به منظور حمایت از پروژه‌های سازمان‌های مردم نهاد، مدیران عامل تشکل‌ها می‌توانند با ارایه طرح‌های اثربخش در قالب پیشنهادهای مشخص و مرتبط با عناوین معرفی شده در اسرع وقت به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مراجعه کنند.

بیدخام ادامه داد: مدیران عامل  سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند پس از تکمیل طرح‌های پیشنهادی؛ آن را حداکثر تا پایان آبان ماه جاری به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تحویل دهند.

دبیر هیات نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد قزوین گفت: طرح و برنامه‌های دریافتی پس از بررسی و تصویب در هیات نظارت استان به اطلاع دبیران سازمان‌های مردم نهاد مجری طرح خواهد رسید.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین موضوع نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگی حمایت از کالای ایرانی، تحکیم بنیاد خانواده، ایجاد پایگاه‌های محیط زیست در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، کارآفرینی برای اقشار آسیب دیده با اولویت زنان سرپرست خانوار، حمایت از طرح‌های توسعه محور در حوزه‌های محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری به همراه توسعه بهداشت عمومی را از مهم ترین عناوین طرح‌های واجد دریافت اعتبار عنوان کرد.

بیدخام در ادامه خاطر نشان کرد: طرح‌های ارسالی از سوی سمن‌ها دارای یک سری فاکتورها بوده که باید به صورت یک طرح مشخص و مشارکتی درآمده و قابلیت اجرایی و نتیجه بخش بودن را داشته باشد.

این مسئول در پایان افزود: تشکل‌هایی که سال گذشته مورد حمایت مالی از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی بودند در صورت ارسال گزارش اقدام عملکرد طرح قبلی خود و تایید هیات نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد استان، مشمول حمایت‌های مجدد مالی نیز خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز