رئیس شورای شهر محمدیه:

رویکرد شورای شهر محمدیه شفاف سازی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۳:۵۴
کد خبر: ۷۷۵۳۵۰
رویکرد شورای شهر محمدیه شفاف سازی است
علی کاظمی گفت: رویکرد شورا و شهرداری محمدیه اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی و شهردار با پرسنل  شهرداری که در سالن آمفی تئاتر شورا برگزار شد با بیان اینکه رویکرد شورا و شهرداری اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی است گفت: مردم در صورت آگاهی از عملکرد مسئولان و رضایت از فعالیت آنها همراه مسئولان خواهند بود و در مدیریت شهری مشارکت خواهند کرد.

وی درخصوص تغییر و تحول در شورا و شهرداری گفت: باید از تغییرات استقبال کنیم تا شاهد تحول در شهر باشیم و در این میان ثبات مدیران قوی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

کاظمی یادآورشد: بی ثباتی در مدیریت شهری آسیب زاست و در محمدیه نیز مدتی از این موضوع آسیب دیدیم، لذا با تجربه گذشته امروز در صدد تقویت وحدت و همدلی شورا و شهرداری و تعامل بیشتر هستیم تا ضمن جبران گذشته ثبات را دوباره به شهر بازگردانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه خاطرنشان کرد: برای ایجاد آرامش در شهر، میان مردم و مسئولان نیازمند تعامل و صمیمیت بیشتر اعضای شورا و شهرداری هستیم و باید هدف اصلی ما خدمت صادقانه به مردم باشد تا کارها سامان بگیرد.

کاظمی بیان کرد: با پرداخت بخش زیادی از بدهی‌های گذشته شهرداری محمدیه در مسیر توسعه و عمران حرکت می کنیم و امیدواریم این راه با قدرت ادامه یابد.

وی از همکاری حراست شهرداری برای رفع موانع از مسیر خدمت تشکر کرد و در ادامه خواستار افزایش تعامل شهرداری با سایر دستگاهها شد و اظهارداشت: تعامل و همکاری شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمات رسان و ادارات مستقر درشهر می‌تواند به توسعه و پیشرفت شهر و همچنین بهرمندی بیشتر شهروندان از خدمات شهری کمک کند.

کاظمی یادآورشد: شورای شهر محمدیه با هدف جلب رضایت شهروندان در کنار مدیریت شهری با حمایت قاطع از شهردار با همدلی و وحدت همچون گذشته شهر را دوباره به ثبات مدیریت بازخواهد گرداند تا خدمت رسانی تسریع و تسهیل شود.

وی تاکید کرد: ثبات مدیریتی وتعامل از اصلی ترین عوامل توسعه و پیشرفت است که خوشبختانه عزم جدی شورای شهر محمدیه و شهرداری حرکت در مسیر وحدت و رفع موانع و مشکلات است تا آبادانی و توسعه شهری دچار وقفه نشود.

شهردار محمدیه هم در این دیدار گفت: تعامل، همکاری و وحدت شورا و شهرداری در کنار ایجاد درآمد پایدار رمز موفقیت در امور و جلب رضایت مردم است.

مریم نخستین با بیان اینکه برای جلب رضایت مردم خوب و فهیم شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان آماده خدمتگذاری هستیم گفت: در شش ماه گذشته با همراهی اعضای شورا و پرسنل زحمتکش شهرداری توانستیم به یک آرامش و ثبات نسبی برسیم و بدهی‌های گذشته را تا حدودی پرداخت کنیم و شهرداری را به نقطه‌ای برسانیم که از لحاظ اقتصادی مشکلی نداشته باشد و در این میان به درآمد پایدار هم رسیده‌ایم.

شهردار محمدیه یادآورشد: هیچ پروژه‌های در محمدیه نداریم که نیمه تمام رهاشده و یا تعطیل شده باشد و در این راه خوشبختانه با همراهی و حمایت همه جانبه شورای شهر بعضی از آنها تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: با سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌های نیمه تمام تلاش کرده‌ایم رضایت مردم جلب شود و در آینده نیز شاهد تکمیل پروژه‌های دردست اقدام و نیمه کاره خواهیم بود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: در ادامه نیز پروژه‌های مهم واساسی را برای شهر محمدیه و مهرگان پیش بینی کرده‌ایم که با اجرای آنها وضعیت بهتری برای مردم ایجاد خواهد شد.

نخستین اضافه کرد: جاده دسترسی مهرگان به قزوین، پارک‌های محله‌ای در چندین نقطه از شهر و ایجاد کمربندی تجاری در منطقه پنج که این پروژه از نظر اقتصادی و درآمدزایی برای شهر مهم است از طرح‌های در حال اجرا در شهر محمدیه است.

شهردار محمدیه در ادامه به بودجه سال آینده شهرداری محمدیه اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد بودجه مناسبی برای محمدیه و مهرگان بسته شود که در این راه با بهرمندی از دیدگاههای معتمدین شهر و همچنین تشکیل شورا یاری حمایت خواهیم کرد و امیدواریم بودجه سال ۹۸ را براساس نیازها و ظرفیت‌های شهر تعریف کنیم تا با رویکرد عدالت محوری تمام نقاط مختلف شهر وهمه شهروندان از خدمات شهری برخوردار شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز