مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبرداد:

تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی قزوین و منطقه آزاد ماکو

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۵۵:۱۱
کد خبر: ۷۷۵۳۶۵
تفاهم نامه همکاری شرکت شهرکهای صنعتی قزوین و منطقه آزاد ماکو
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این شرکت و منطقه آزاد ماکو خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ " حمیدرضاخانپور " مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای همکاری‌های مشترک جهت استفاده از توانمندی‌های طرفین برای خدمت رسانی هرچه بهتر و گسترده تر به فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران صنعتی تفاهم نامه سه جانبه فی مابین این شرکت، اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان قزوین با سازمان منطقه آزاد ماکو منعقد شد.

خانپور در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه اظهار داشت: تلاش جهت جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در صنایع اولویت دار و صنایع صادرات گرا در منطقه و استان قزوین با هدف ارائه خدمات بهتر به فعالین اقتصادی  و استفاده بهینه از  ظرفیتهای موجود منطقه آزاد ماکو جهت بهره مندی تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان و همکاری در جهت ایجاد کلینیک کسب و کار صنایع در منطقه آزاد ماکو جزء برنامه های اجرایی است.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم نامه افزود: مشارکت جهت توسعه شبکه صادراتی؛ ساماندهی و سازماندهی مشاوران صنعتی با اولویت تقویت و هدایت مشاوران فعال استان؛ا یجاد مرکز صادرات (IRAN STORE) در منطقه آزاد ماکو جهت ارائه کالاهای تولیدی دو طرف؛ همکاری در اعزام هیاتهای تجاری به خارج از کشور با هدف گسترش صادرات و تسهیل ورود مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات تولیدی؛ همکاری در برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی با هدف توسعه صادرات؛ همکاری در برگزاری تورهای اقتصادی؛ همکاری در خصوص تبادل گردشگر؛ همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های توسعه بازار داخلی و خارجی و همکاری جهت شناسائی بازارهای هدف (کشورهای خارجی) ازجمله اهداف این تفاهم نامه است.

در ادامه ” علیرضا کشاورز قاسمی" رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان قزوین معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان قزوین در زمینه تولید، صنعت و کشاورزی، تعامل فی مابین سازمان منطقه آزاد ماکو و اتاق بازرگانی قزوین را راهی برای ارائه خدمات بهتر به فعالین اقتصادی دانست و خواستار اعلام ظرفیتهای موجود منطقه آزاد ماکو جهت بهره مندی تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان قزوین شد.

در پایان " غلامرضا سلیمانی" مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، این منطقه را در شرایط کنونی ایده آل ترین نقطه جهت فعالیت شرکت‌های مدیریت خدمات سرمایه گذاری و صادرات محصولات تولید شده استان قزوین دانست و افزود: در بخش صنعت، تکمیل زنجیره تولید و صادرات می‌تواند محور تعامل و تفاهم سازمان منطقه آزاد ماکو و اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین باشد و این همکاری در هدایت مشاورین جهت تخصصی شدن فعالیتها ازجمله اعزام هیاتهای تجاری، ارتباط با واحدهای صنعتی، کمک در زمینه رفع مشکل صنایع کوچک و... موثراست.

وی ادامه داد: همچنین سازمان منطقه آزاد ماکو آماده ارائه تخفیف به تولیدکنندگان داخلی جهت صادرات محصولات خود بوده و ظرفیت‌های این منطقه در جهت ارائه خدمات لجستیک به تجار و صاحبان صنایع کم نظیر است.

این تفاهم نامه به امضا حمید رضا خانپور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، "علیرضا کشاورز قاسمی" رئیس اتاق بازرگانی صنایع ومعادن استان قزوین و"غلامرضا سلیمانی" مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو رسیده و برای اجراء به واحدهای زیر مجموعه ابلاغ شد.

 

شهرکهای صنعتی (2)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز