مرد طلایی کاراته قزوین:

طلای اسپانیا بدهی کاراته به من بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۷۵۴۴۰
طلای اسپانیا بدهی کاراته به من بود
بهمن عسگری گفت: مدال طلای مسابقات جهانی اسپانیا بدهی کاراته به من بود که خوشبختانه کسب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "بهمن عسگری" مرد طلایی کاراته قزوین در مسابقات جهانی اسپانیا در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به شکستن طلسم 12ساله اظهارکرد: این مدال  بدهی کاراته به من بود که خوشبختانه کسب و تیم ایران پس از 12سال صاحب مدال طلای انفرادی در جهان شد.

عسگری اذعان کرد:تنها ورزشکاری بودم که در این مسابقات به دلیل ازدیاد شرکت کنندگان 7مبارزه انجام دادم چراکه معمولا با 6مبارزه در بخش انفرادی می توان قهرمان شد.

وی ادامه داد: همچنین موفق شدم تنها ورزشکاری باشم که دو مدال طلای تیمی و انفرادی را کسب می کند.

مرد طلایی کاراته قزوین درمورد مهم ترین حریفان خود در این مسابقات گفت: در این مسابقات با حریفانی از قزاقستان، چین، سوئد، روسیه، ژاپن و ایتالیا مبارزه کردم.

عسگری اذعان کرد: حریف ایتالیایی در فینال بسیار قدر بود و دارای رنکینگ 4جهان است.

وی افزود: همه اروپا دوست داشتند این کاراته کا قهرمان شود ولی خوشبختانه تمرکزم را حفظ کردم و طلایی شدم.

مرد طلایی کاراته قزوین با تاکید براینکه عملکردم در این مسابقات خوب بود خاطرنشان کرد: در کومیته تیمی هم برای سومین بار پیاپی قهرمان شدیم و هت تریک کردیم.

عسگری تصریح کرد: با این طلا 50 درصد راه کسب سهمیه المپیک را طی کردم و باید آماده لیگ های جهانی شوم.

وی ادامه داد: دو ماه دیگر لیگ های جهانی شروع می شود که اولین مسابقات کاراته وان پاریس است که امیدوارم با کسب مدال و سهمیه دل مردم قزوین و الوند را شادکنم.

عسگری درمورد احساس خود از این موفقیت توضیح داد: واقعا احساسم قابل توصیف نیست چراکه برای این مسابقات خیلی تلاش کردم و لطف خدا شامل حالم شد و واقعا خوشحال شدم.

وی درمورد شکستن طلسم 12 ساله گفت: می دانستم تیم ملی مدت زیادی موفق به کسب طلای انفرادی نشده بود ولی اطلاع نداشتم که 12سال به طول کشیده و مایه افتخار من است که توانستم این ظلسم را بشکنم.

عسگری (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز