در راستای ایجاد تعامل صورت گرفت؛

نشست نماینده قزوین با مدیران سازمان همیارى شهرداری‌های استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۷۵۶۸۶
نشست نماینده قزوین با مدیران سازمان همیارى شهرداری‌های استان
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از سازمان همیارى شهرداری‌های استان قزوین بازدیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادى نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سازمان همیارى شهرداری‌های استان قزوین در جلسه‌ای با حضور مدیران این سازمان شرکت کرد.

در این جلسه که در سازمان همیارى شهرداری‌های استان قزوین تشکیل شد مدیران به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و دغدغه‌هاى خود را با زرآبادى، درمیان گذاشتند.

زرآبادى در بازدید از این سازمان گفت: این مجموعه از مدیران جوان و توانمند بهرمند است و این موضوع باعث به وجود آمدن انسجام بالایى درون سازمانى شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت توجه به پتانسیل این سازمان تصریح کرد: ما باید بتوانیم همچون استان‌هاى دیگر از ظرفیت این سازمان به خوبى استفاده کنیم .

وی خاطرنشان کرد: باید طرح‌هاى جدیدى براى بهرمندى از این پتانسیل ارائه شود.

در ادامه طاهری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سازمان و شرکتهای تابعه به تشریح خدمات و پروژه‌های عمرانی انجام شده توسط این سازمان برای اکثر شهرداریها از جمله پارک ۲۲هکتاری محمدیه، آسفالت معابر شهرها و روستاهای استان طرح قطره‌ای کردن باغات استان و صادرات محصولات باغی و صیفی و... برخی از مشکلات پیش رو پرداخت و خواستار همکاری و تعامل بیشتر دستگاهها با این سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان محترم شد.

وی در پایان عنوان کرد: به گواهی آمار سازمان همیاری و شرکتهای تابعه در این مدت از تراز منفی و زیان خارج شده‌اند و به سود دهی رسیده‌اند.

در ادامه طاهرخانی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللى استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاهها در سال ۱۳۹۷  بیان کرد: در نیمه دوم سال تعداد برگزارى نمایشگاه افزایش خواهد داشت.

وى همچنین افزود: با مساعدت استاندار محترم قزوین و مدیران ارشد استانی مراحل خرید زمین جهت احداث سایت جدید و مجهز نمایشگاهی در حال نهایی شدن است.

در ادامه قوامی مدیر عامل موسسه رفاهی تفریحی کاسپن به ارائه اقدامات انجام شده از جمله احداث و بهره برداری پیست اسکی پرداخت و خواستار مساعدت دستگاههای مربوطه جهت حل مشکل تله سیژشد.

همچنین کیانی مدیر عامل شرکت طرح و توسعه به میزان و افزایش قراردادهای سال ۱۳۹۷ این شرکت با شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان از جمله پروژه سنگ فرش سبزه میدان قزوین توسط این شرکت در حال انجام‌ است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز