مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبرداد:

بازدید نماینده قزوین از محل پایانه کالای قزوین

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۳۶:۴۶
کد خبر: ۷۷۵۷۰۶
بازدید نماینده قزوین از محل پایانه کالای قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بازدید زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از محل پایانه کالای قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبرگفت: سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از کمیته توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل کالای جاده‌ای استان در محل پایانه کالای قزوین واقع درکیلومتر 17محور قزوین- بوئین زهرا حضوریافته و در جریان آخرین وضعیت و فرآیند توزیع لاستیک رانندگان بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای قرار گرفت.

پیرنون در خصوص هدف بازدید این نماینده مجلس از پایانه بار قزوین عنوان کرد: زرآبادی  برای ارزیابی از آخرین وضعیت اقدامات و امور مربوط به خواسته‌های رانندگان از جمله توزیع لاستیک در محل این پایانه حضور یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در این بازدید ضمن ارایه گزارشی جامع به نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل در زمینه توزیع لاستیک گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در همین راستا با پیگیرهای مستمر، کارگروهی با حضور نمایندگان استانداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرمانداریهای 6 شهرستان استان، کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین تشکیل داد و برای تامین لاستیک مورد نیاز این بخش کارشناسان این اداره کل با حضور مستمر در پایانه کالای استان و رصد امور مربوط به حمل و نقل کالا بر فعالیت های این حوزه کنترل و نظارت دارند.

پیرنون بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه بخش حمل و نقل عمومی کالای جاده ای و سهم 2.6 درصدی ناوگان استان در سطح کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تمام توان و ظرفیت های خود را در جهت شفاف سازی ، تسریع و سهولت انجام این امر بکار گرفته است.

وی ادامه داد:از تعداد 9432 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی کالای جاده ای فعال در استان تاکنون حدود تعداد7500 دستگاه اقدام به ثبت درخواست جهت دریافت لاستیک کرده و از 7 مهرماه الی 20 آبان ماه سال 97 تا کنون طی 6 مرحله تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تعداد 5700 حلقه لاستیک بر اساس پیمایش ناوگان بین ناوگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر استان توسط کمیته توزیع لاستیک توزیع شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر بررسی راه حل های جلوگیری از ایجاد کمبود لاستیک و لزوم تامین و تخصیص لاستیک بیشتر به ناوگان استان قزوین خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی وضعیت بازار و عرضه و تقاضای لاستیک و همچنین تعداد لاستیک های توزیع شده در استان از تیر ماه امسال که بالغ بر 13 هزار و 427 حلقه بوده کمبود لاستیک تخصیصی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت کاملا مشهود می باشد و معتقدیم لزوم توجه بیشتر به افزایش سهمیه لاستیک استان قبل از رسیدن به نقطه بحرانی ضروری است. 

وی عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت بارگیری حمل‌ و نقل کالا در استان مطلوب است و افزایش 8درصدی میزان تناژ حمل کالا گویای این مطلب است.

در این بازدید رییس کانون انجمن صنفی رانندگان استان، رییس انجمن صنفی رانندگان حمل ونقل کالای قزوین نیز حضور داشتند.

راهداری1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز