طی مراسمی با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تجلیل از مدال آوران آسیایی و جهانی قزوین

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۷۵۷۱۲
تجلیل از مدال آوران آسیایی و جهانی قزوین
طی مراسمی با حضور مسئولان از مدال آوران آسیایی و جهانی قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از مدال آوران آسیایی و جهانی قزوین با حضور زاهدی استاندار قزوین؛ محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فرخزاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، افسانه حسن نایبی معاون ورزشی و ندا پاکدامن مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، جوادی شهردار الوند، بابایی رئیس و داوری دبیر هیات کاراته استان، نکونام رئیس هیات کوهنوردی استان؛ بهرامی رئیس هیات قایقرانی استان و اصحاب رسانه و جراید در استانداری قزوین برگزارشد.

در این مراسم از بهمن عسگری دارنده ۲مدال طلای رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا، علی اصغر آسیابری دارنده مدال طلای رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان در اسپانیا، میلاد علیپور دارنده مدال نقره رقابت‌های سنگنوردی سرعت جوانان آسیا، محدثه حسن پور و نگار صادقی دارندگان مدال‌های نقره و برنز قایقرانی جوانان آسیا تقدیر بعمل آمد.

زاهدی استاندار قزوین در این مراسم اظهارکرد: ورزشکاران علاوه بر قهرمانی نقش های مهم دیگری را در جامعه ایفا کرده و به عنوان یک الگو و معیار برای جوانان مطرح می‌شوند.

وی اضافه کرد: هرچند ورزشکار نیستم ولی می دانم دستیابی به قهرمانی مشقت و سختی‌های زیادی دارد و کسانی که می‌خواهند در رده قهرمانی کار کنند باید محدودیت ها و سختی‌های زیادی را تحمل کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه قزوین در رشته‌های مدال آور استعدادهای خوبی دارد، گفت: با توجه به این موضوع باید به استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی هر منطقه به صورت خاص نگاه و زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای آن منطقه را فراهم کرد.

زاهدی افزود: امیدواریم بتوانیم با حمایت و توجه خود استعدادهای ورزشی زنان و مردان استان در بخش‌های مختلف را شکوفاتر کنیم تا در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی مدال‌های بیشتری برای استان به دست آید.

تجلیل2

 

نظر شما