رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبرداد:

۱۰ آذر ماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره مجری شو

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۷:۵۲
کد خبر: ۷۷۵۷۱۹
۱۰ آذر ماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره مجری شو
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مهلت شرکت در اولین جشنواره بزرگ «مجری شو» تا 10 آذر ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره مجری شو در راستای شناسایی و کشف استعدادهای بومی کهن شهر زیبای قزوین در زمینه مجری گری و اجرای صحنه و همچنین ارائه آموزش‌های لازم برگزار می‌شود.

وی «کشف استعدادها و شکوفایی آنها در عرصه اجرا و گویندگی»، «بررسی و آشنایی با آخرین و جدیدترین روشهای اجرا و گویندگی»، «انتخاب و معرفی مجریان و هنرمندان برتر قزوین»، «آشنایی با پیشکسوتان عرصه اجرا و گویندگی»، «ایجاد بستری مناسب جهت تربیت و تامین نیروی ماهر»، «حمایت و تشویق جوانان مستعد در عرصه اجرا و گویندگی و شناسایی» و «معرفی آثار مکتوب٬ فیلم وصوتی در زمینه اجرا و گویندگی» را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

درافشانی افزود: جشنواره بزرگ «مجری شو» در دو بخش رقابت دانش آموزی و آزاد برگزار  می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: داوری مرحله اول شرکت کنندگان توسط مجریان رسانه ملی در استان و داوری مرحله دوم شرکت کنندگان توسط مجریان رسانه ملی در شبکه‌های سراسری انجام می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در پایان گفت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33351453 و 09379554237 تماس حاصل کنند یا به سایت www.parshamayesh.com مراجعه کنند.

 

نظر شما