استاندار در دیدار با یک هنرمند قزوینی عنوان کرد:

جایگاه رفیع فرهنگ و هنر

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۳۲:۴۰
کد خبر: ۷۷۵۷۷۵
جایگاه رفیع فرهنگ و هنر
استاندار قزوین جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه را رفیع و حائزاهمیت دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دیدار شبانه استاندار با یک هنرمند پیشکسوت قزوینی به منظور تکریم مقام و جایگاه اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین شامگاه سه شنبه به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، اکبر اسکندری نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدیه سادات قافله باشی عضو شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در منزل علی ‌اکبر پگاه قزوینی خوشنویس و شاعر معاصر با وی دیدار و گفت و گو و ضمن اشاره به جایگاه رفیع فرهنگ و هنر اظهارکرد: اهمیت فرهنگ و هنر از عرصه‌های دیگر جامعه از قبیل ورزش، صنعت و علم کمتر نیست و ما آماده هستیم که نشست‌های صمیمانه‌ای را با اهالی فرهنگ و هنر در قالب دیدارهای شبانه در منزل آنها برگزار کنیم.

زاهدی افزود: هنرمندان استان قزوین سالها بدون هیچ چشم داشتی برای ارتقای فرهنگ و هنر استان تلاش کرده‌اند و ما قدردان زحمات آنها بوده و قطعا دیدارهای شبانه خود را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به حاشیه سازی که برای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین توسط یکی از پایگاه‌های خبری صورت گرفته بود گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم اخلاق را رعایت کرده و بر مدار تقوا حرکت کنند.

در ادامه این دیدار مصوب شد دیدارهای شبانه با اهالی هنر و فرهنگ استان دوبار در ماه برگزار شود و این هنرمند قزوینی از طریق خرید آثار و کمک در انتشار کتاب‌های در دست تالیف مورد حمایت قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز