با هدف ارتقا سطح آمادگی تخصصی صورت گرفت؛

برگزاری اردوی بقا در شرایط سخت

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۷۶۱۰۵
برگزاری اردوی بقا در شرایط سخت
اردوی بقا در شرایط سخت ویژه تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری با هدف ارتقا سطح آمادگی تخصصی در مرکز بخش الموت غربی، شهرستان رازمیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر فرهاد ارجمندی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه گفت: اردوی بقا در شرایط سخت ویژه تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری با هدف ارتقا سطح آمادگی تخصصی، افزایش تاب آوری در حوادث و سوانح و حفظ حیات و بقا در شرایط سخت در مرکز بخش الموت غربی، شهرستان رازمیان برگزار شد.

دکتر ارجمندی اذعان کرد: ارتقا سطح آمادگی تخصصی، افزایش تاب آوری در حوادث و سوانح و حفظ حیات و بقا در شرایط سخت از اهداف این اردو به شمار می‌رود و بعد از اتمام این اردو اعضا باید بتوانند آموزش‌هایی که دیده‌اند را در جهت ارتقای توانایی و کسب مهارت‌های لازم به منظور غلبه بر شرایط غیر متعارف و تطبیق خود با آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: این اردو ویژه اعضای تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری استان قزوین برگزار شد.

این مقام مسئول افزود: این اردو به مدت سه روز از ٢٢آبان ماه لغایت ٢٤آبان ماه در مرکز بخش الموت غربی، شهرستان رازمیان با حضور داوطلبان عضو تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری و کارکنان حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی شامل فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی، پرستاری، مامایی، بهداشت محیط، کارشناس تغذیه و تکنسین دارویی برگزارشد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اظهار داشت: در اردوی بقا در شرایط سخت طی سه روز به صورت تئوری و عملی مباحثی از قبیل آشنایی با سامانه عملیاتی بهداشت و درمان اضطراری، آشنایی با کیت بقا، راههای حفظ و بقا در شرایط اضطراری، جهت یابی در روز و شب، تهیه سرپناه اضطراری، تثبیت و نحوه حمل مصدوم و روانشناسی بقا مطرح شد.

هلال احمر3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز