سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین:

لیگ را خوب شروع کردیم/هدفمان حضور در پلی آف است

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۳۷:۱۰
کد خبر: ۷۷۶۷۸۸
لیگ را خوب شروع کردیم/هدفمان حضور در پلی آف است
امید حمیدی در گفت و گوی اختصاصی با برنا: خوشبختانه با برد برابر شمس تهران؛ لیگ یک بسکتبال را خوب شروع کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امید حمیدی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین در گفت وگوی اختصاصی با برنا با اشاره به پیروزی تیم تحت هدایت خود برابر شمس تهران در نخستین هفته لیگ یک بسکتبال گفت: بازی اول خیلی حساس و فشار روانی زیادی روی تیم ما بود و از طرفی هم شناخت چندانی از حریف نداشتیم ولی خوشبختانه با برد در این بازی لیگ را خوب شروع کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین2

حمیدی درمورد تیم حریف توضیح داد: بازیکنان این تیم چهار سال است که کنار هم و تلفیقی از تیم ملی جوانان 2020 و سه بازیکن بزرگسال هستند.

وی ادامه داد: آنها هماهنگی و هارمونی خوبی داشتند و البته ما هم بازی خوبی را انجام دادیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: بین دونیمه به بازیکنان هشدار دادم مغرور نشوند.

حمیدی اذعان کرد: با توجه به اختلاف امتیازی زیاد حریف در کوارتر سوم این اختلاف را کم کرد ولی در کوارتر چهارم توانستیم کار را جمع و جور کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین ادامه داد: حمید خلیلی سرمربی شمس تهران و استعدادیاب فدراسیون سالهاست که با این تیم کار می‌کند.

وی با اشاره به شروع تمرینات این تیم از اول مردادماه درمورد بازی‌ های تدارکاتی پیش از آغاز فصل گفت: در این مدت یک بازی تدارکاتی مقابل تیم لیگ برتری شیمیدر و نیروی زمینی انجام دادیم که البته در این دو بازی کامل نبودیم.

حمیدی ادامه داد: بازی دیگر ما برابر تیم جوانان قزوین بود که با تیم کامل در این بازی حاضر شدیم و خیلی به آماده سازی ما کمک کرد.

وی درخصوص حضور رئیس و اعضای شورای شهر قزوین در سالن شهیدبابایی گفت: حضور این افراد مایه دلگرمی و انگیزه بیشتر ماست که حتی قول پاداش نیز دادند.

حمیدی ادامه داد: خوشبختانه مجموعه مدیریت شهری قزوین پشت این تیم ایستاده و بودجه نسبتا خوبی هم تزریق کرده و معتقدیم با همین شرایط مالی هم می‌توانیم کارهای بزرگی کنیم.

وی درخصوص بازیکنان این تیم توضیح داد: در لیست 20نفره شهرداری قزوین تنها 4بازیکن غیربومی وجود دارد و بقیه بازیکنان بومی هستند.

حمیدی ادامه داد: البته روز گذشته از وجود امید طاهرخانی استفاده نکردیم که وی نیز از فردا در تمرینات ما شرکت می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این بازیکن مجید صالحی بعنوان کاپیتان و سعید زنجانی و چند بازیکن دیگر بومی هستند که درکنار آنها 4-3بازیکن غیر بومی که جزو بهترین بازیکنان لیگ یک هستند را نیز جذب کرده‌ایم.

حمیدی درخصوص بازیکنان بومی این تیم توضیح داد: علیرضا امیریان از شهرستان آبیک و مهدی(عرفان) طاهرخانی و کیان و کامیار رحمانی از شهرستان تاکستان و امیررضا حیدری از شهرستان البرز دیگر بازیکنان بومی ما هستند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: تقریبا شاکله تیم ری را حفظ شده و بازیکنان تیمی که قهرمان نونهالان و نائب قهرمان نوجوانان ایران شد در تیم بسکتبال شهرداری قزوین حضور دارند.

حمیدی هدفگذاری این تیم را حضور در پلی آف اعلام و اذعان کرد: هدفمان حضور در پلی آف است ولی چشم انداز بالاتری هم داریم و به نوک قله نگاه می‌کنیم.

وی با تقدیر از نگاه مثبت شورای شهر و شهرداری قزوین به مقوله ورزش گفت: جای خالی شورا و شهرداری در ورزش استان سالها خالی بود.

حمیدی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران در سالن شهیدبابایی افزود: این حضور نویدبخش روزهای خوبی برای ماست تا از حمایت حداکثری تماشاگران در بازی‌های خانگی بهره ببریم.

وی درخصوص بازی هفته دوم این تیم توضیح داد: در هفته دوم جمعه آینده با گالوانیزه زنجان بازی خواهیم کرد که باتوجه به عدم شناخت تیم‌ها از یکدیگر کار سختی در پیش داریم و 4-3 هفته زمان می‌برد تا به این شناخت برسیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین3

نظر شما