مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

توزیع ۱۶۰۹ دستگاه وسایل گرمایشی درمناطق محروم استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۶:۰۹
کد خبر: ۷۷۶۸۵۹
توزیع ۱۶۰۹ دستگاه وسایل گرمایشی درمناطق محروم استان
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از توزیع هزار و ۶۰۹دستگاه وسایل گرمایشی درمناطق محروم استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در آستانه فصل سرما از محل کمک‌های پیامکی و کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* هزار و ۶۰۹دستگاه بخاری و آبگرمکن برای مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق محروم استان قزوین خریداری و توزیع شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: این لوازم خانگی شامل ۱۵۱دستگاه آبگرمکن گازی، هزار و ۲۵۰دستگاه بخاری گازی، ۱۳۵دستگاه بخاری نفتی و ۷۳دستگاه چراغ نفتی است.

مومنی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا از طریق منابع مختلف به ویژه جذب کمک‌های مردمی بستر خدمت رسانی به مددجویان را گسترش دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به روش‌های مختلف کمک به نیازمندان گفت: طرح‌های متنوع برای دریافت کمک‌های مردمی وجود دارد تا مردم نیکوکار در حد توان و براساس نیت خود به مددجویان کمک کنند.

وی توضیح داد: تمامی کمک‌های مردمی مطابق ضوابط شرعی براساس نیت نیکوکاران هزینه می‌شود از این رو اقشار مختلف می‌توانند از طریق وارد کردن کد مهربانی# ۰۲۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود در طرح‌های مختلف امداد رسانی به نیازمندان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در جهت رفع نیازمندیهای مددجویان در فصل سرما اقدام کنند.

نظر شما