مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین:

اصلاح بد اخلاقی‌ها نیازمند هزینه برای آموزش وپرورش است

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۶:۰۵
کد خبر: ۷۷۶۸۶۱
اصلاح بد اخلاقی‌ها نیازمند هزینه برای آموزش وپرورش است
خیرالله رحمانی گفت: اصلاح بد اخلاقی‌ها نیازمند هزینه برای آموزش وپرورش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ خیرالله رحمانی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین در  مراسم معارفه خود اظهارکرد: آموزش وپرورش درمانگاه همه دردهای جامعه است و اگر بخواهیم بداخلاقی‌ها اصلاح و رفتارها بهتر شود باید برای آموزش و پرورش هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه داریم مدیون خون شهداست و همواره قدردان آنها خواهیم بود، اظهار کرد: امروز شخصیت‌های بزرگ کشور تربیت یافته نظام آموزش و پرورش هستند و هر چقدر این نظام تقویت شود شاهد انسانهای فرهیخته بیشتری خواهیم بود.

این مقام مسئول افزود: از تجربه مدیران سابق استفاده خواهیم کرد تا کارها بخوبی پیش برود.

وی ادامه داد: همچنان خود را معلم می‌دانم و برای اعتلای تعلیم و تربیت همه توان خود را بکار خواهم گرفت تا آینده سازان کشور بخوبی تربیت و مدیرانی توانمند برای آینده کشور شوند.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تعامل و همکاری بین دستگاههای اجرایی، استاندار، امام جمعه و فرهنگیان در سطح خوبی است و این سرمایه عظیم را برای تعالی آموزش و پرورش بکار خواهیم گرفت.

رحمانی یادآور شد: باید فضایی را در جامعه ایجاد کنیم تا از همه سلایق و دیدگاهها برای تعلیم و تربیت استفاده شود و در استان این رویکرد را عملی خواهیم کرد تا با تعیین یک تیم کاری و تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به تعالی برسیم.

وی اظهار کرد: یک برنامه سه ساله با هدف ارتقای کیفیت آموزش و پرورش، تفویض اختیار به مدارس، تقویت مدیران توانمند، ایجاد تحرک با جوان گرایی، شایسته سالاری و استفاده از همه ظرفیت‌ها بدون نگاه سیاسی از جمله برنامه‌هایی است که در اولویت قرار خواهد گرفت.

این مراسم با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، معلمان و فرهنگیان در دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی قزوین برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز