معاون وزارت آموزش‌وپرورش در قزوین:

بزرگ مردان قزوین حاصل تربیت معلمان هستند

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۵:۵۶
کد خبر: ۷۷۶۸۶۷
بزرگ مردان قزوین حاصل تربیت معلمان هستند
رضوان حکیم زاده در قزوین: بزرگ مردان استان قزوین حاصل تربیت معلمان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین با بیان اینکه قزوین پایتخت فرهنگ و ادب و خوشنویسی است، اظهار کرد: در این استان از رهگذر تربیت معلمان شاهد تربیت بزرگ مردانی هستیم که ما را همیشه مدیون ایثار و از خودگذشتگی خود کرده‌اند.

حکیم زاده تصریح کرد: استان قزوین پیشتاز پوشش پیش‌ دبستانی است همچنین دستاوردهایی که در استان در حیطه آموزش‌وپرورش به دست آمده، بسیار افتخارآفرین است.

معاون وزیر آموزش و پرورش  با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق گفت: ایشان دغدعه تربیتی، توان مدیریتی و تعصب فرهنگی بالایی دارند و توانستند کارهای ماندگاری انجام دهند و امیدواریم در مسئولیت جدید هم بتوانند تاثیرگذار باشند.

وی افزود: اینکه بازمانده از تحصیل در استان قزوین به حداقل رسیده بسیار ارزشمند و بیانگر مدیریت با برنامه در این استان است.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم دیده شدن مقطع ابتدایی در سند تحول بنیادین گفت: برای تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش باید مقطع ابتدایی را جدی بگیریم و ترببت اخلاقی و عاطفی و مهارتی کودکان را در اولوبت قرار دهیم.

وی افزود: اگر به دنبال انسانی در تراز انقلاب اسلامی هستیم نمی‌توان از دوران پیش‌دبستانی و ابتدایی غافل شد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر به این دوران کم‌توجهی کنیم به سرمایه‌های آینده کشور خیانت کرده‌ ایم.

حکیم زاده در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: مدیر به‌عنوان کسی که هدایت گروهی را بر عهده دارد باید هم مدیر وقت خود باشد هم دیگران را هدایت کند که در چه مسیری قدم نهاده و وقت بگذارند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش تأکید کرد: مدیریت امری دستوری نیست و باید مدیران آموزش‌وپرورش به این نکته مهم توجه کنند تا در مسیر فعالیت خود بتوانند گام‌های بلندی را در جهت مسیر مدیریت الهی بردارند.

حکیم زاده اضافه کرد: شروع و پایان ماموریت‌ها بیانگر میزان استفاده از فرصت‌هاست و ارزش افزوده‌ ای که از تعامل و هماهنگی ها ایجاد می‌شود بیانگر میزان موفقیت یک مدیر است.

وی خاطرنشان کرد: زمان ظرف زندگی است و اگر این ظرف با عمل صالح پر شود راه را درست رفته ایم در غیر این صورت در خسرانیم.

حکیم زاده اضافه کرد: مدیران باید هم خودشان درست حرکت کنند و هم راه درست را به دیگران نشان دهند.

وی تصریح کرد: در دوره ابتدایی باید بجای تست و آزمون دنبال تربیت اخلاقی عاطفی باشیم.

در پایان از زحمات سالار قاسمی مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان قزوین تجلیل و خیرالله رحمانی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز