بانوی نقره ای اسنوکر قزوین:

نقره مسابقات کشوری را در جشنواره اسنوکر طلا می کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۵:۴۶
کد خبر: ۷۷۶۸۸۲
نقره مسابقات کشوری را در جشنواره اسنوکر طلا می کنم
پریسا درویشوند در گفت و گوی اختصاصی با برنا:باتوجه به تجربه خوب از مسابقات کشوری در جشنواره کشوری اسنوکر برای کسب مدال طلا تلاش می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پریسا درویشوند بانوی اسنوکرباز قزوینی پس از کسب مدال نقره در مسابقات کشوری در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: خوشبختانه تجربه خوبی از مسابقات کشوری کسب کردم و از این تجربه استفاده و تلاش می کنم تا در جشنواره کشوری اسنوکر مدال طلا را ازآن خود کنم.

 درویشوند خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوری که سطح بالایی داشت تمام عنوان داران شرکت داشتند.

وی با اشاره به همگروهی با حریفانی از تهران و گیلان درمورد رقابت خود در این مسابقات توضیح داد:ابتدا با ارمغان حسنی دارنده رنکینگ دوم بازی کردم و این حریف را دو بر صفر شکست دادم و بعنوان سرگروه وارد جدول حذفی شدم.

درویشوند افزود:سه بازی را با نتیجه دو بر صفر بردم و به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافتم.

وی خاطرنشان کرد:در نیمه نهایی پری بهاروندی از تهران را شکست دادم و به فینال راه یافتم.

بانوی نقره ای اسنوکر قزوین با اشاره به رقابت پایاپای در فینال افزود: خستگی عاملی شد تا در این دیدار نتوانم موفق شوم چراکه فاصله زمانی بازی نیمه نهایی تا فینال بسیار کوتاه بود.

وی با اشاره به در پیش بودن جشنواره کشوری اسنوکر خاطرنشان کرد: این مسابقات از اهمیت زیادی برخورداراست و سال گذشته موفق به کسب سوم انفرادی و اول تیمی شدم.

بانوی نقره ای اسنوکر قزوین با بیان اینکه روزی 8ساعت در این رشته تمرین دارم افزود: اسنوکر بانوان ضعف هایی دارد چراکه اکثر باشگاه ها در بخش آقاین سرمایه گذاری و فعالیت می کنند و آنها از امکانات و میز تمام وقت استفاده می کنند.

درویشوند با اشاره به راه اندازی آکادمی اسنوکر در قزوین ادامه داد: این آکادمی به تازگی راه افتاده و آقایان و بانوان می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت دوساله خود در این رشته اذعان کرد: با تیم ملی آماده مسابقات جهانی و آسیایی می شویم که امیدوارم در این مسابقات هم نتیجه خوبی بگیریم.

این عضو تیم ملی اسنوکر بانوان تصریح کرد:دوسال است که عضو تیم ملی هستم و در مسابقات کشوری هم با تیم استان قزوین در میادین حاضرمی شوم.

درویشوند با تشکر از حمایت همه جانبه خانواده و مسئولان استان قزوین گفت: اسنوکر قبلا ورزش متمول ها بود ولی الان امکانات در اختیار همه قرارداده شده و در بخش آقایان و بانوان شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

بانوی نقره ای اسنوکر قزوین3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز