مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

وظیفه سپاه دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۵:۰۸
کد خبر: ۷۷۷۲۰۱
وظیفه سپاه دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی است
علی کوچک خانی گفت: وظیفه سپاه دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی کوچک خانی مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در نشست سیاسی کارکنان این سپاه به وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: وظیفه سپاه دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: مساله اول و مهم امروز کشور اقتصاد است که دشمن در این زمینه تمام فشار خود را بر کشور ما وارد کرده است تا انقلاب اسلامی ایران را از پای درآورد.

این هادی سیاسی خاطر نشان کرد: عمده مشکل ما در داخل همان مشکل اقتصادی است که چیزی شبیه به یک فتنه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در۴۰سالی که به وقوع پیوسته است، تنها انقلابی است که با آرمانهایی که مشخص شده و دارد، پیش روندگی زیادی داشته و آینده درخشانی پیش رو دارد.

کوچک خانی بیان کرد: مشکل کشور ایران شیوه مدیریتی غرب گرایانه برخی از مدیران روی کار آمده است که متاسفانه سخنرانی خوبی می‌کنند ولی در عمل هیچ گونه اقدامی ندارند.

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به بحث امنیت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: از نظرامنیتی نزدیک ده سال است که  به ثبات درمنطقه و جهان رسیدیم و دیگر امریکا از نظر نظامی نمی تواند ما را تهدید کند.

وی تصریح کرد: کشور ما از حوادث از این بدتر که  در دهه شصت بود عبور کرده است و امروز نیز به یاری مردم و پای کار بودن مسئولین از مشکلات عبور خواهیم کرد.

این مقام مسئول ابراز کرد: طبق آیه صریح قرآن کریم نباید در برابر دشمن خبیث تسلیم شد که تسلیم شدن چیزی جز خاری و ذلت ندارد و عین حماقت و برخلاف عقل است.

کوچک خانی ابرازکرد: اگر مقاومت و استقامت داشته باشیم به پیروزی های بزرگی دست خواهیم یافت.

وی یادآور شد: برخی ازکارشناسان غربی و کشور امریکا براین باورندکه این تحریم ها بر ایران تاثیر چندانی که بمنظور سرنگونی رژیم باشد، نخواهد گذاشت و هرچه قدر فشار بیشترشود نتیجه عکس خواهد داد.

کوچک خانی اظهارکرد: ولی متاسفانه یک عده غرب گرا در کشور فکر دیگری دارند و نا امیدی را در جامعه رواج می دهند که واقعا تاسف بار است.

وی در خاتمه گفت: امریکا نماد پرچم داری باطل می باشد و کشور ما نماد پرچم حق طلبی است.

کوچک خانی ادامه داد: فلسفه اصل انقلاب مقابله با ظلم و زور است که امروزه امریکا به کشورهای منطقه و جهان زورگویی و ستم می کند.

 

نظر شما