مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

صدور آنی قبض گاز در تمام شهرهای استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۷۷۸۰۱
صدور آنی قبض گاز در تمام شهرهای استان
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از صدور آنی قبض گاز در تمام شهرهای استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل مفردبوشهری مدیرعامل شرکت گاز  استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با صدور و توزیع آنی قبوض گاز در شهرستان های البرز، آبیک و بوئین زهرا مشترکین تمام شهرهای استان قبوض گاز خود را به صورت آنی و براساس کارکرد روز کنتور دریافت می کنند.

وی اذعان کرد: در سال گذشته مشترکین شهرستان های قزوین و تاکستان قبوض خود را به صورت آنی دریافت می کردند که با توسعه زیرساختهای لازم این موضوع شامل تمام شهرهای استان شده است.

مفردبوشهری افزود: در این روش صدور قبض، کنتور خوان های شرکت گاز با مراجعه به منازل آخرین کارکرد و شماره کنتور مصرف مشترکین را ثبت و همان لحظه قبض گاز را صادر می کنند که این روند می تواند تا حد بسیار زیادی خطاهای انسانی کنتور خوان ها را کاهش دهد و مشترکین بر صحت ارقام درج شده در قبوض نظارت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به این موضوع که حدود 80 درصد مشترکین گاز استان درحال حاضر به روش صدور آنی قبض خود را دریافت می کنند اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم شرایط لازم برای بهره گیری تمامی مشترکین گاز سطح استان از این روش را فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز