با حضور مدیران دستگاه های اجرایی صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هماهنگی نشست تخصصی TOD در قزوین

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۰:۰۴
کد خبر: ۷۷۷۸۱۷
برگزاری جلسه هماهنگی نشست تخصصی TOD در قزوین
جلسه هماهنگی نشست تخصصی TOD با رویکرد بررسی چگونگی مدیریت و برگزاری همایش ملی TOD (توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی) با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی برگزاری نشست تخصصی TOD توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین و با رویکرد توجه به راهبردهای پیش‌بینی شده توسعه شهر قزوین، مبتنی بر حمل و نقل همگانی با حضور داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، معاونین و مدیران شهرداری قزوین و مدیران حوزه دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه گفت: شهرداری قزوین در حوزه توسعه مسیر دوچرخه‌سواری و حمل و نقل پاک موفق عمل کرده است به‌طوریکه امروزه شاهد استقبال بی‌نظیر شهروندان از وسایل‌نقلیه ‌عمومی و دوچرخه هستیم.

داودی تصریح کرد: تقویت سیستم حمل و نقل هوشمند ITS در حوزه زیرساخت‌ها ضروری و همچنین لازم است اقدامات عملیاتی در زمینه فرهنگ ترافیکی انجام دهیم.

حسنعلی اصغری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین نیز در این جلسه با اشاره به این که در راهبردهای پیش‌بینی شده توسعه شهر قزوین به رویکرد توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی TOD توجه جدی خواهد شد، بیان کرد: امروزه، توسعه حمل و نقل عمومی در کانون توجه برنامه‌ریزان و طراحان شهری قرار گرفته و دلیل آن هم افزایش طول سفرهای شهری و ازدحام ترافیک خصوصاً در اطراف کاربری‌های جاذب سفر و گردشگران است.

وی افزود: توسعه شهری بر مبنای حمل و نقل عمومی در مراکز شهری می‌تواند راه‌حل مناسبی برای مرتفع کردن مشکلات ترافیکی باشد تا سر‌زندگی گمشده در مراکز شهری و رونق اقتصادی را به آن‌ها برگرداند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز