سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین اعلام کرد؛

آمادگی استان قزوین برای استقبال از زمستان

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۳:۰۴
کد خبر: ۷۷۸۱۲۵
آمادگی استان قزوین برای استقبال از زمستان
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین برای استقبال از زمستان در این استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "قدرت الله مهدیخانی" سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاهها برای استقبال از زمستان، تاکید کرد: خوشبختانه استان قزوین برای زمستان پیش رو آمادگی دارد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین تاکید کرد: آمادگی و پیش بینی حوادث بی‌شک باعث صرفه اقتصادی خواهد شد و قتی در استان از قبل برای موضوعات مختلف برنامه ریزی کرده باشیم، بدون شک می توانیم بحران ها را بهتر و اقتصادی تر مدیریت کنیم.

وی اذعان کرد: همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: استان قزوین برای استقبال از زمستان از آمادگی کافی برخوردار بوده  و هلال احمر و اورژانس نسبت به چیدمان و استقرار  نیروها یشان اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین در شرایط بحران، مراکز آموزشی و مساجد برای اسکان اضطراری در اختیار مسافران قرار خواهند گرفت و در زمان وقوع هر حادثه‌ای ضمن اطلاع رسانی به موقع و تسریع در ارائه خدمات امداد رسانی باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

مهدیخانی افزود: تجهیزات اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای با اعتبارات سازمانی تکمیل شده و تلاش خواهد شد تا حد ممکن هیچ یک از جاده های مواصلاتی استان مسدود نشود.

وی با اشاره به میزان بارندگی های اخیر گفت: خوشبختانه در سال زراعی جاری در استان  با حدود 56.3 میلی متر بارش شاهد 22 % افزایش بارندگی نسبت به بلند مدت بوده ایم، اما توزیع بارندگی در سطح استان یکسان نبوده و هر چه به سمت شمال استان پیش می رویم بارندگی ها کاهش می‌یابد.

این مقام مسئول در پایان از مردم خواست تا در مواقع بحران و در صورت انسداد جاده ها ، همکاری کرده و از هیچ جاده فرعی دیگری برای رسیدن به جاده های اصلی استفاده نکنند تا امداد رسانی ها با مشکل مواجه نشود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز