رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ‌بوئین زهرا خبرداد:

نظارت مستمر دامپزشکی بوئین زهرا بر نحوه کشتار دام

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۷۸۲۲۰
نظارت مستمر دامپزشکی بوئین زهرا بر نحوه کشتار دام
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ‌بوئین زهرا از نظارت مداوم و مستمر کارشناسان دامپزشکی بر کشتارگاه‌ دام این شهرستان خبر‌داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکترعباس یوسفی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ‌بوئین زهرا با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقا سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه، کارشناسان این اداره به صورت سرزده و مستمر از روند کشتار در کشتارگاه قزوین دشت بره، بازدید به عمل می‌آورند و با دقت تمامی ضوابط بهداشتی مورد نظر دامپزشکی را تحت پایش قرار می‌دهند.

دکتر یوسفی ضمن اشاره به نقش ذاتی و سازمانی دامپزشکی و تولید محصول سالم و بهداشتی برای ارتقا سطح بهداشت فرآورده های خام دامی افزود: کنترل مجوزهای ورود و خروج خودروهای حمل، ضدعفونی این خودروها، بازدید دمای سردخانه‌ها، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خط کشتار، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی از جانب پرسنل کشتارگاه و... از برجسته‌ترین موارد بازدیدهای سرزده توسط کارشناسان این اداره است.

رئیس اداره دامپزشکی بوئین زهرا در پایان از خریداران گوشت قرمز خواست که از خرید گوشت فاقد تاییدیه دامپزشکی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را بلافاصله به اداره دامپزشکی شهرستان به شماره 34222490-028 و یا اداره کل دامپزشکی استان به شماره گویای 1512 اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز