مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبرداد:

تدارک برنامه های ورزشی برای هفته بسیج

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴:۴۱
کد خبر: ۷۷۸۶۸۲
تدارک برنامه های ورزشی برای هفته بسیج
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از تدارک برنامه های ورزشی برای هفته بسیج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع صمیمی معاونین و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات اداره کل برگزار شد؛ ضمن گرامی داشت هفته بسیج درخصوص برنامه های ورزشی این هفته توضیح داد: رقابت‌های ورزشی ویژه بسیجیان، حضور جوانان و جامعه ورزشی در گلزار شهدا در سراسر استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا از اهم برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در هفته بسیج است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش گفت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و هدایت گر جوانان و ورزشکاران به سمت ولایت مداری است.

وی افزود: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران به طور حتم از برکات خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: بسیج باید ویژگی‌های زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه و در میان جوانان ترویج و تبیین کند تا با تربیت نسل سالم و پویا جامعه‌ی مطلوب مدنظر اسلام شکل گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، ظرفیت بسیج را فقط محدود به عرصه دفاع از کشور و پاسخگویی به تهدیدات سیاسی– اقتصادی و نظامی دشمن ندانست و ادامه داد: هرجا اسلام و انقلاب به حضور پرانگیزه و کارساز مردمی نیاز دارد، آن میدان، عرصه حضور بسیج است.

علایی مقدم در ادامه به الگوگیری انقلاب اسلامی ایران از قیام عاشورا اشاره و تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ مردم ولایت مدار، صبور، مومن و انقلابی ایران اسلامی با تأثیر پذیری از قیام عاشورا مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و دشمن را شکست دادند.

وی اضافه کرد: بسیج همواره در طول تاریخ پس از انقلاب در تمام صحنه‌ها اعم از دوران دفاع مقدس، سازندگی و کمک به عمران وآبادانی کشور در صف اول بوده و کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته است.

این مقام مسئول افزود: بسیجیان همیشه خود را خادم کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی دانسته و با اخلاص، توکل، توسل و دوراندیشی در صحنه‌های مختلف حاضر شده‌اند که این ویژگی همچنان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ادامه دارد.

علایی مقدم با تاکید بر اینکه خدامحوری و تکلیف مداری شاخصه اصلی و مهم بسیجیان است، یادآور شد: حضور موفقیت‌آمیز و درخشان بسیج در عرصه علم و ورزش و میادین بزرگ ورزشی در زمان حاضر نیز بر مبنای وظایف ذاتی آن انجام می‌شود.

وی اذعان کرد: امروز حرکت بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌هایی است که خواهان عزت، سربلندی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت ارزش‌های انسانی هستند.

این مقام مسئول ابرازکرد: فرهنگ و تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل ناکامی استکبار جهانی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه هفته بسیج تمام شدنی نیست، تصریح کرد: هم اکنون بسیج یک نهاد بسیار گسترده و پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش‌های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آن‌ها از هم در جامعه اسلامی امکان پذیر نیست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز