مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین مطرح کرد؛

گسترش فعالیت های حزبی با راه اندازی خانه احزاب

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۷۹۰۰۸
گسترش فعالیت های حزبی با راه اندازی خانه احزاب
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین راه اندازی خانه احزاب را موجب گسترش فعالیت های حزبی در استان دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صفر فضلی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین در نشست با احزاب اصولگرا و مستقل استان با اشاره به راه اندازی دفتر احزاب طی روزهای آتی در استان گفت: راه اندازی خانه احزاب به گسترش فعالیت های حزبی کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه در خانه احزاب جهت گیری سیاسی وجود نخواهد داشت، گفت: به عبارت دیگر، خانه احزاب نهادی مدنی و غیر دولتی است که متولیان آن دبیران حزب به شمار می روند.

فضلی افزود: هم اکنون شاهد فعالیت ۵۵ حزب در استان هستیم که از این میان ۱۹ حزب اصولگرا، ۳۰حزب اصلاح طلب، ۶ حزب مستقل و سه تشکل هستند.

این مقام مسئول گفت: از بین احزاب فعال استان 36 حزب دارای مجوز و 19 حزب دیگر فاقد مجوزهای لازم هستند.

فضلی ادامه داد: موضوعی که در حال حاضر برای ما اهمیت دارد، راه‌اندازی خانه احزاب است و همه احزاب برای حضور در این خانه باید مجوزهای استانی خود را دریافت کنند.

وی در رابطه با راه اندازی این خانه گفت: با همکاری شهرداری قزوین مکانی در اختیار خانه قرار خواهد گرفت و شورای شهر نیز به زودی لایحه آن را صحن شورا به رای خواهد گذاشت.‌

این مقام مسئول اظهارکرد: راه اندازی خانه احزاب به ایجاد فضای سالم و بینش سیاسی، گسترش فعالیت های حزبی، دفاع از حقوق قانونی احزاب،  کمک خواهد کرد.

فضلی یادآور شد: خانه احزاب از سال 86 منحل شده بود که با دستور رئیس جمهور در سال 92 نسبت به راه اندازی مجدد آن اقدام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز