مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبرداد:

انعقاد تفاهم نامه راه دسترسی ناحیه شهری مهرگان

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۰:۴۹
کد خبر: ۷۸۰۳۷۵
انعقاد تفاهم نامه راه دسترسی ناحیه شهری مهرگان
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از مبادله تفاهم نامه احداث راه دسترسی ناحیه شهری مهرگان به قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه احداث راه دسترسی ناحیه شهری مهرگان به قزوین با برآورد اعتبار 150میلیارد ریال از محل اعتبارات راه و شهرسازی بین این اداره کل، استانداری و شهرداری محمدیه منعقد شد.

وی توضیح داد: با توجه به عدم موافقت برای جابجایی محل عوارضی آزادراه قزوین– زنجان توسط بخش خصوصی و سایر دلایل مربوط به آن، پس از پیگیری های انجام شده و موافقت وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد راه دسترسی جداگانه ای بین ناحیه شهری مهرگان و قزوین احداث شود.

این مقام مسئول افزود: این مسیر با اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن و به صورت تسهیلات نقدی و غیر نقدی ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین اضافه کرد: به این ترتیب مقرر شد که این جاده دسترسی در قالب تفاهم نامه ای در راستای تکمیل موضوع آماده سازی ناحیه شهری مهرگان بین این اداره کل، استانداری قزوین و شهرداری محمدیه منعقد شده و شهرداری محمدیه به عنوان مجری آنرا به اجرا درآورد.

حق لطفی با اشاره به اینکه طول مسیر در حدود 5 کیلومتر بوده و حاشیه کانال آب رسانی یا حاشیه دکل های برق به عنوان گزینه های مورد نظر برای احداث آن در حال بررسی و مطالعه می باشند، عنوان کرد: با توجه به این تفاهم نامه، شهرداری محمدیه مکلف است ضمن انتخاب مشاور، سایر مراحل اجرایی عملیات را نیز مورد پیگیری و مورد اقدام قرار دهد.

جلسه امضای این تفاهم نامه سه جانبه با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی، ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر شهری استانداری، پیمان پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری، مریم نخستین شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه صبح امروز در شهرداری محمدیه برگزار شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز