با تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۱۲ صورت گرفت؛

رسیدگی به تخلفات ۱۱ شرکت حمل و نقل کالا در قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۶:۵۷
کد خبر: ۷۸۰۳۸۶
رسیدگی به تخلفات ۱۱ شرکت حمل و نقل کالا در قزوین
جلسه کمیسیون ماده 12 با حضور مسئولان در قزوین تشکیل و به تخلفات 11 شرکت حمل و نقل کالای عمومی جاده ای رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به منظور رسیدگی به تخلفات 11 شرکت حمل و نقل کالای عمومی جاده ای استان و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، جلسه کمیسیون ماده 12 در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با حضور افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا و ایمنی و ترافیک و رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای استان تشکیل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این جلسه گفت: عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای شامل عدم رعایت مقررات و ضوابط تاسیس و بهره برداری و فعالیت شرکت، عدم بکارگیری ناوگان های ملکی، اخذ کمیسیون مازاد، عدم پرداخت کرایه راننده و عدم رعایت نوبت اعلام بار بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط این اداره کل یک شرکت حمل و نقل کالای جاده ای استان به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات وتخلفات صورت گرفته در مورد ناوگان ملکی به مدت یک ماه تعطیل شد.

این مقام مسئول بیان داشت: کمیسیون ماده 12 با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت های حمل‌ونقل کالای عمومی جاده ای و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با شرکت های متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل برگزار می شود.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز