مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین:

«بیدار باش» و «هشدار» از شبکه قزوین به روی آنتن می روند

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۸۱۱۴۲
«بیدار باش» و «هشدار» از شبکه قزوین به روی آنتن می روند
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از تولید و پخش دو عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی«بیدار باش» و «هشدار» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اعلام این خبر گفت: دو عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی«بیدار باش» و «هشدار»  با موضوع بررسی آسیب‌های مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در صداوسیمای مرکز قزوین تولید و پخش می شود.

وی اظهار داشت: سیمای مرکز قزوین با برنامه «بیدار باش» شیوه های پیشگیری از ابتلا به این ماده  افیونی را برای بینندگان شبکه قزوین تشریح می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: این برنامه گفتگو محور سعی دارد با حضور کارشناس و میهمانان حاضر در استودیو در بخش های مختلف به بررسی آسیب های مواد مخدر بپردازد و راهکارهای مختلف برای پیشگیری از اعتیاد به مصرف این بلای خانمان سوز را برای مخاطبان تلویزیونی ارائه خواهد داد.

وی افزود: «بیدار باش» به تهیه کنندگی رضا کبیری چهارشنبه ها ساعت 20:15 به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

این مقام مسئول ادامه داد: رادیو قزوین هم در برنامه «هشدار» به موضوعاتی همچون ایمن سازی جامعه نسبت به خطرات مواد مخدر و آگاهی بخشی به خانواده ها درباره عوارض اعتیاد به مواد مخدر می پردازد.

انبارلویی اذعان کرد: این برنامه رادیویی رویکردی اجتماعی دارد که شامل بخش های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، مصاحبه با گرفتار شدگان در دام اعتیاد و گزارش مردمی می باشد.

وی تصریح کرد: «هشدار» به تهیه کنندگی محمدعلی مختاری سه شنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 13:30 به مدت 20 دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز