معاون اقتصادی استاندار قزوین:

وابستگی صنایع به بانک ها کاهش یابد

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۸۱۱۹۶
وابستگی صنایع به بانک ها کاهش یابد
منوچهر حبیبی در نشست اتحادیه صادر کنندگان قزوین: وابستگی صنایع به بانک ها باید کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست اتحادیه صادر کنندگان قزوین گفت: باید با برنامه ریزی مناسب و تمهیدات لازم، وابستگی صنایع کشور و استان به بانک ها به مرور زمان کاهش یابد.

حبیبی افزود: البته کاهش وابستگی صنایع به نظام بانکی نباید به این معنا تلقی شود که منابع بانک‌ها در خدمت رونق تولید و صنعت قرار نگیرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: تسهیلات بانکی مصوب، بدون وقت کشی در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد.

وی استفاده هرچه بیشتر و بهتر از منابع صندوق توسعه ملی را برای تقویت تولید و صنعت ضروری دانست و افزود: از منابع این صندوق همچنین می توان برای رونق حوزه صادرات نیز بهره مند شد.

این مسئول عنوان کرد: واحدهای تولیدی واجد شرایط استان باید از ظرفیت های ایجاد شده برای استفاده از منابع این صندوق بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تصویب راه اندازی بندر خشک در قزوین، گفت: باید مقدمات اجرای این طرح بزرگ اقتصادی هرچه زودتر فراهم شود.

حبیبی از قزوین به دلیل برخورداری از زیرساخت ها و جغرافیای مناسب به عنوان استانی مستعد در حوزه شبکه توزیع و دسترسی نام برد و اظهارکرد: تاکنون از این ظرفیت به خوبی برای رونق تولید و صادرات استفاده نشده است اما امیدواریم راه اندازی بندر خشک این خلاء را پر کند.

1معاون اقتصادی استاندار قزوین  (1)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز