به منظور تامین نیاز های درمانی صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه دانشگاه بین الملل و علوم پزشکی قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۶:۴۰
کد خبر: ۷۸۲۷۵۲
امضای تفاهم نامه دانشگاه بین الملل و علوم پزشکی قزوین
دانشگاه بین المللی امام خمینی( ره ) و علوم پزشکی قزوین به منظور تامین نیاز های درمانی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تفاهم نامه تامین امکانات اعزام به مراکز درمانی و استفاده از منابع مشترک و بهره گیری از خدمات متقابل دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بین المللی امام خمینی( ره )  قزوین به امضای روسای هر دو دانشگاه  رسید.

 بر اساس این تفاهم نامه، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، برای دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره)، خدمات فوریت های پزشکی ارایه خواهد داد.

معرفی کارشناسان حائز شرایط و کارامد فوریت های پزشکی به منظور بکار گیری در آمبولانس مستقر در مجتمع خوابگاهی دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره) از دیگر بندهای این تفاهم نامه  شش ماده ای بود.

در آیین امضای  این تفاهم نامه که  در دفتر رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی( ره ) برگزار شد؛ دو طرف بر تعامل بیشتر و استفاده از منابع مشترک برای ارتقای سطح علمی استادان و دانشجویان، همچنین ارایه خدمات رفاهی برای دانشجویان تاکید کردند.

دکتر منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این مراسم با اشاره به تعامل خوب دانشگاه های استان، توسعه و گسترش همکاری های علمی را از ضروریات روز جامعه به ویژه استان قزوین دانست.

دکتر سید ابوالحسن نایینی، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین نیز پیش از امضای این تفاهم نامه، با تشکر و قدردانی از ارایه خدمات فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به دانشجویان این دانشگاه، بر تعامل نزدیک تر دو دانشگاه تاکید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز