طی مراسمی با حضور مسئولان صورت گرفت؛

آغاز عملیات احداث بیمارستان ۷۰۰تختخوابی در قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۳:۱۱
کد خبر: ۷۸۳۷۸۵
آغاز عملیات احداث بیمارستان ۷۰۰تختخوابی در قزوین
صبح امروز و با حضور مسئولان عملیات احداث بیمارستان 700تختخوابی در قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عملیات ساخت بزرگترین پروژه درمانی پس از انقلاب اسلامی در استان قزوین با ظرفیت 700تختخواب و تحویل پروژه به پیمانکار، با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری؛ دکتر منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛ دکتر مهدی یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مدیران و خبرنگاران و همچنین مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت و پیمانکار پروژه، آغاز شد.

دکتر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این آیین، ضمن قدردانی از همه کسانی که در اجرایی شدن این پروژه تلاش کردند، به عدم تناسب تخت های بیمارستانی موجود در استان قزوین و فرسودگی تخت ها اشاره کرد و افزود: در استان قزوین، تنها 60درصد تخت های بیمارستانی در اختیار دانشگاه است و این نیازهای مردم را جواب نمی دهد.

وی بیان کرد: اجرای این پروژه، در استان ضروری بود که با تحقق آن امکان دسترسی مردم کم درآمد به خدمات درمانی فراهم می شود و تسریع در اجرای پروژه از این بابت در اولویت قرار دارد.

دکتر مهرام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه این پروژه، پروژه ای ملی است، افزود: از پیمانکار و مجری پروژه می خواهیم، سرعتِ همراه با دقت را چاشنی کار کنند تا کمبودها و فرصت از دست رفته، جبران شود.

این مقام مسئول تاکیدکرد: قطعا خیر و ثواب ساخت این بیمارستان در اسرع وقت برای سازندگان آن خواهد بود.

فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین نیز در این مراسم، از تلاش های استاندار پیشین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و افزود: استانداری برای اجرای این پروژه و انجام هماهنگی ها، آمادگی کامل دارد و مجری پروژه می تواند از ظرفیت استان برای اجرای آن استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه انتظار می رود مجری پروژه روش های نوین را برای تسریع در کارها پیش بگیرد؛ گفت: امیدواریم پروژه طبق زمانبندی تعریف شده اجرا شود.

مهندس احمری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی کشور و کارفرمای این پروژه نیز، گزارشی از اقدامات و آماده سازی ها و همچنین موضوعات فنی بیمارستان ارایه داد.

بیمارستان 700 تختخوابی، بزرگترین پروژه درمانی پس از انقلاب اسلامی در استان قزوین  است که با زیربنای 67هزار و 973مترمربع، در هفت طبقه، با اسکلت بتنی اجرا می شود و آیین کلنگ زنی آن در دهه فجر سال 1395 برگزار شد.

p

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز