در گفت و گوی برنا با عوامل فوتسال بانوان مطرح شد؛

"فوتسال بانوان قزوین" قربانی نبود اسپانسر و نگاه های سلیقه ای

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۱:۵۲
کد خبر: ۷۸۴۳۱۱
فوتسال بانوان قزوین قربانی نبود اسپانسر و نگاه های سلیقه ای
طی میزگرد تخصصی خبرگزاری برنا با عوامل فوتسال بانوان قزوین؛ آخرین وضعیت این رشته و عوامل فروش امتیاز نماینده قزوین در لیگ یک بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ میزگرد تخصصی خبرگزاری برنا با عوامل فوتسال بانوان قزوین با حضور لیلا امیدی مربی وقت کاسپین و مهسا نعمتی سرپرست این تیم برگزار و آخرین وضعیت این رشته و عوامل فروش امتیاز نماینده قزوین در لیگ یک بررسی شد.

"امیدی" در این مصاحبه اختصاصی گریزی به تاریخچه فعالیت فوتسال بانوان قزوین زد و گفت: در فوتسال بانوان قزوین تحت عنوان پارس نوین از سال 91 فعالیتمان را شروع کردیم.

وی ادامه داد: در مسابقات زیرگروه لنگرود و اراک حاضر شدیم و در ادامه هم سال 93 در این مسابقات که در خمین برگزارشد عنوان نائب قهرمانی را به خود اختصاص دادیم.

امیدی اذعان کرد: همچنین سال93 در لیگ سه که در شیراز برگزار شد توانستیم بین 18تیم؛ عنوان عنوان نائب قهرمانی را کسب کنیم.

وی ابرازکرد: سال94 هم در این لیگ که در بهبهان برگزار شد، حضور داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم صعودکنیم.

مربی فوتسال بانوان قزوین با اشاره به اینکه سال95 تیم خوبی بستیم گفت: در این سال مسابقات لیگ دو طی دو مرحله رفت و برگشت در قزوین و انزلی برگزار شد که با کسب عنوان نائب قهرمانی جواز حضور در لیگ یک را گرفتیم.

امیدی با اشاره به تغییر نام این تیم از پارس نوین به کاسپین افزود: در پی این صعود باشگاه کاسپین تیم را تحت حمایت خود گرفت و در لیگ یک با نام این باشگاه شرکت کردیم.

وی درخصوص مسابقات این لیگ توضیح داد: مسابقات در 4گروه 6تیمی برگزارشد که با کسب عنوان دوم گروه به جمع 8 تیم برتر راه یافتیم.

امیدی با اشاره به جرقه مشکلات مالی این تیم از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات افزود: علیرغم اینکه تیم یک دست و هماهنگ و با اخلاقی داشتیم در این مرحله به مشکل مالی خوردیم و در واقع جرقه عدم حضور ما در فصل بعد از همین جا خورد.

وی ادامه داد: مسئولان کاسپین اصرار داشتند با عدم حضور در این مرحله عطای کار را به لقایش ببخشیم ولی هرطورشده فصل را با تفاضل گل کمتر و عنوان پنجم به پایان رساندیم.

امیدی با تاکید بر کادر فنی همدل این تیم اذعان کرد:دست های پشت پرده نمی خواست این تیم به حیاتش ادامه دهد و پس از پایان فصل مشخص شد مسئولان راغب به تیمداری در فصل بعد نیستند.

وی اذعان کرد: پس از این موضوع شهرداری قزوین نسبت به تیمداری در فوتسال بانوان اعلام آمادگی کرد.

مربی فوتسال بانوان قزوین خاطرنشان کرد: البته این تیمداری مشروط به حضور بنده و حذف بقیه اعضای کادر فنی و سرپرست بود که با مخالفت بنده مواجه شد.

امیدی با اشاره به اینکه امتیاز این تیم متعلق به شخص بنده بود افزود: در این میان باشگاه کاسپین نسبت به این تیم ادعای مالکیت کرد و البته بنده این امتیاز را گرفته و مستقل عمل کردم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت اسپانسر برای ادامه فعالیت این تیم در مسابقات افزود: تا آخرین لحظه منتظر اسپانسر ماندیم ولی اسپانسری جهت حمایت از این تیم در لیگ یک پیدا نشد و تصمیم به واگذاری تیم گرفتیم.

امیدی ادامه داد: احساس کردیم با این شرایط تیمداری نکنیم بهتر است.

وی با بیان اینکه زیر پایمان در تیمداری خالی شد افزود: مشکلات مالی سال گذشته به شدت آزاردهنده بود و احساس کردیم در این جریان تنها هستیم.

امیدی با تاکید بر اینکه تیم های استان قزوین دقیقه نودی هستند گفت: علیرغم اینکه تا دقیقه نود منتظر مهیاشدن حضورمان در لیگ یک ماندیم ولی در نهایت امتیاز تیم را به فهزام نوشهر واگذار کردیم تا فوتسال قزوین نماینده خود در لیگ یک بانوان را از دست بدهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته در آینده با قدرت بیشتری به صحنه فوتسال بازخواهیم گشت.

IMG_2582

"نعمتی" هم در این مصاحبه با اشاره به مشکلات مالی تیم پارس نوین اذعان کرد: باتوجه به مشکلات مالی این تیم به هر دری می زدیم تا هزینه سفر تیم به نقاط مختلف کشور تامین شود.

وی با اشاره به عدم حمایت از این تیم ادامه داد: چون مستقل بودیم تصمیم گرفتند در مسند کار نباشیم و حتی در یکی از بازی های کاسپین یکی از مسئولان از بازی ما خبر نداشت.

سرپرست تیم فوتسال بانوان کاسپین وقت تصریح کرد: برای گرفتن حق بازیکنان خیلی پافشاری کردیم چراکه آنها بابت قراردادهایشان روی ما حساب کرده بودند.

نعمتی با اشاره به نتایج خوب این تیم در لیگ یک گفت: سر بازی با مریوان از ما خواسته شد که از حضور در لیگ انصراف دهیم ولی دقیقه 90 برای انجام بازی به مریوان رفتیم.

وی با تاکید بر نمودار سینوسی عملکرد این تیم در این رقابتها افزود: پس از این اتفاق؛ عملکرد تیم نمودار سینوسی به خود گرفت و مدام یک بازی را می بردیم و یک بازی را می باختیم چراکه بچه ها از این اتفاق متاثر شده بودند.

نعمتی با اشاره به شروع فصل جدید رقابتهای لیگ یک از 20آذرماه گفت: کادرفنی تیم فوتسال بانوان کاسپین وقت؛ پیشنهاداتی از استان های البرز و گیلان داشت ولی تاکنون به نتیجه ای نرسیده است.

وی تاکید کرد: علی رغم اینکه تیم بی سروصدا و بی حاشیه ای داشتیم؛ عده ای نگذاشتند این تیم به کار خود ادامه دهد.

نعمتی با تاکید براینکه فوتسال قزوین قربانی نگاه های سلیقه ای شد افزود: دوری از فوتسال واقعا برایمان سخت است ولی مطمئنا خارج از استان کار خواهیم کرد.

وی اذعان کرد: البته به واسطه فروش امتیاز تیم گفته شده حق تیمداری در استان را نداریم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان کاسپین وقت در پایان یادآورشد: احتمال حضورمان در کادر فنی تیم دیگری وجود دارد و شاید در فصل جدید رقابتها روی نیمکت تیمی خارج از استان بنشینیم.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۵_۱۵-۴۵-۲۹

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز