استاندار قزوین در دیدار فرمانداران و بخشداران:

خدمات ۴۰ ساله نظام بازگو شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۱:۰۹
کد خبر: ۷۸۴۴۸۹
خدمات ۴۰ ساله نظام بازگو شود
استاندار قزوین خواستار بازگوکردن خدمات 40ساله نظام از زبان فرمانداران و بخشداران استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست فرمانداران و بخشداران استان گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این وظیفه ما مسئولان است تا کارها و خدمات بزرگی که نظام در این ۴۰ سال انجام داده بازگو کنیم.

استاندار قزوین افزود: قبل از انقلاب حتی یک روستای دارای گاز در استان نداشتیم که در حال حاضر ۹۴درصد از روستاهای ما در ۴شهرستان تحت پوشش قرار گرفتند و تا ۴سال آینده روستاهای ۶ شهرستان ما تحت پوشش گازرسانی قرار خواهند گرفت که باید این اقدامات بزرگ بیان شود.

زاهدی عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران با مردم ارتباط بیش تری داشته باشند، به خصوص بخشداران که این ارتباطات و رفت و آمدها به روستاها باعث حل مشکلات و رضایت مردم خواهد شد.

زاهدی با اشاره به نزدیک بودن زمستان و بارش نزولات جوی گفت: ممکن است امسال زمستان سخت تری داشته باشیم بنابراین همه شهرستان ها آمادگی کامل داشته باشند تا غافلگیر نشوند.

استاندار قزوین با اشاره به مشکل آب شرب شهر آبیک گفت: با توجه به اینکه آبیک اولین شهر در مسیر انتقال آب سد طالقان به استان است می توان  مشکل آب آشامیدنی آن را حل کرد.

استاندار در پایان از فرمانداران خواست در حوزه آسیب های اجتماعی بیشتر از قبل ورود پیدا کنند و با توجه به گسترش برخی از آسیب ها مثل استفاده از مواد مخدر صنعتی برای کنترل و کاهش این مشکلات وقت بیش تری بگذارند.

 

نظر شما