استاندار قزوین:

مدیران موانع تولید را رفع کنند

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۴:۱۱
کد خبر: ۷۸۵۴۵۳
مدیران موانع تولید را رفع کنند
استاندار قزوین خواستار رفع موانع تولید از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: رفع موانع تولید و حل مشکلات تولیدکنندگان در شرایط کنونی مهم ترین وظیفه دستگاه ها و نهادهای اقتصادی و یک تکلیف قانونی و شرعی به شمار می رود.

زاهدی افزود: از آنجا که تقویت تولید اشتغال زایی برای جوانان و رشد اقتصادی مناطق مختلف را بدنبال دارد، مدیران ذیربط باید تلاش های خود در این حوزه را دو چندان کنند.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در بخش تولید، گفت: باید ضمن ایجاد شرایط آسان در زمینه جذب سرمایه گذار، اهلیت افراد مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا طرح های اقصادی نیمه کاره رها نشوند و در زمان پیش بینی شده به ثمر لازم برسند..

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: فلسفه وجودی ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید حل مشکلات تولید کنندگان در شرایط سخت و دشوار است چراکه در شرایط عادی تولید کننده با مراجعه به سازمان ها و نهادهای زیربط به حل مسایل خود خواهد پرداخت و نیازی به طرح موضوع در چنین ستادهایی نیست.

وی با بیان اینکه باید تولیدکنندگان واقعی را از برخی افراد که دنبال مسایل حاشیه ای هستند تشخیص دهیم، افزود: در این شرایط حساس باید بیش از پیش مراقب سو استفاده برخی از افراد که در لباس تولید کننده ظاهر میشوند و قصدی جز ضربه زدن به تولید و اشتغال کشور و نوعی کلاهبرداری اقتصادی را ندارند باشیم تا ماهیت کمک به تولیدکنندگان توسط دولت زیر سوال نرود.

زاهدی اذعان کرد: باید تمام جدول های ارایه شده در ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید به صورت هفتگی به دبیرخانه ستاد ارسال شود تا دستگاه های کم کار مشخص و با دستگاه ها و بانک های متخلف برخورد شود.

استاندار قزوین همچنین گفت: برای تایید انصراف متقاضیان بخش صنعت از دریافت تسهیلات باید با حضور نماینده دستگاه های مربوطه شامل بانک های عامل، دستگاه معرفی کننده و شخص متقاضی صورت جلسه ای تنظیم شده و به دبیرخانه ستاد ارائه شود تا انصراف مورد قبول واقع شود.

استاندار قزوین2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز