مدیر کل دامپزشکی استان قزوین:

خدمات رسانی به بهره برداران از وظایف دامپزشکی است

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۶:۴۳
کد خبر: ۷۸۵۶۵۲
خدمات رسانی به بهره برداران از وظایف دامپزشکی است
مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در بازدید از دامپزشکی آبیک: خدمات رسانی به بهره برداران از وظایف دامپزشکی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در حاشیه بازدید از اداره دامپزشکی شهرستان آبیک گفت: خدمات رسانی به بهره برداران از وظایف دامپزشکی است که با توجه به موقعیت خاص شهرستان آبیک و نزدیکی به تهران و وجود مراکز پرورش دام و طیور به عنوان یکی از مناطق حائز اهمیت در سطح کشور مطرح می باشد.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در جمع کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از ایشان خواست در راه خدمت رسانی به تولید کنندگان، صداقت را سرلوحه برنامه های خویش قرار دهند و با وجدان کاری در راه ارائه خدمات به بهره برداران کوشا باشند.

دکتر زینالی که سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستان آبیک را در در کارنامه کاری خود دارد همچنین از خدمات کارکنان دامپزشکی شهرستان آبیک در کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تقدیر کرد و افزود: امیدواریم با عنایت به موقعیت حساس شهرستان آبیک بتوانیم با کنترل بیماریهای دام و طیور در این منطقه از شیوع بیماری های دامی به مرکز کشور پیشگیری کنیم.

وی در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد با حمایتهایی که در سطح ملی و استانی می شود بتوانیم بخشی از خدمات همکاران را تا پایان سال جبران کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز