با حضور مسئولان هلال احمر صورت گرفت؛

اجرای طرح "کودکان امروز مدیران فردا" در قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۹:۱۳
کد خبر: ۷۸۵۹۳۶
اجرای طرح کودکان امروز مدیران فردا در قزوین
طرح "کودکان امروز مدیران فردا" با حضور مسئولان هلال احمر در قزوین اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ طرح "کودکان امروز مدیران فردا" با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین اجرا شد.

در این طرح غنچه های هلال احمر قزوین میزبان مدیر عامل هلال احمر بودند.

 دکتر حسن آصفی در جمع صمیمی و دوستانه کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک مهر مادر، داستانی که حاوی مفاهیم بشردوستانه و توجه به همنوع بود را خواند که مورد توجه کودکان قرار گرفت و به آنها تاکید کرد که باید در کارهای خوب سهیم شده و به دوستان خود کمک کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در رابطه با طرح "کودکان امروز مدیران فردا" اظهار کرد: این طرح ملی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه بویژه در بین کودکان و نونهالان اجرا شد و توسعه فرهنگ کتابخوانی و نهادینه کردن آن در جامعه باید از کودکی آغاز شود.

دکتر آصفی با اشاره به اینکه آموزشها در کانون های غنچه های هلال به زبان کودکان انجام می شود، ادامه داد: آموزش به کودکان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و ما با در نظر گرفتن این حساسیت ها، دنبال آموزش کاربردی و تاثیرگذار برای کودکان هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اهدای هدایایی به کودکان آنان را به خواندن و مانوس شدن با کتاب تشویق و ترغیب کرد.

هلال احمر2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز