نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:

عملکرد موفق شهرداری قزوین در توزیع عادلانه امکانات

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۹:۱۳
کد خبر: ۷۸۵۹۴۳
عملکرد موفق شهرداری قزوین در توزیع عادلانه امکانات
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عملکرد شهرداری قزوین در توزیع عادلانه امکانات و ایجاد نشاط در شهر را موفقیت آمیز ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ داوود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با شهردار، اعضای شورا و مدیران شهری قزوین گفت: در بیشتر شهرداری ها تناسب بودجه عمرانی و جاری حدود ۵۰ درصد است که این تناسب در شهرداری قزوین ۷۰ به ۳۰ است و این موضوع موفقیت مدیریت شهری قزوین در اداره شهر را نشان می دهد.

وی افزود: شهرداری ها خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه می دهند که شهرداری قزوین با ارائه خدمات مناسب در بخش فرهنگی همچون احداث فرهنگسرا ها و برگزاری برنامه ها، توزیع عادلانه امکانات و اقدامات مطلوب در بخش ورزش توانسته موفق عمل کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید نگاه به شهرداری تغییر یابد، اظهار کرد: شهرداری نهادی اثربخش است و باید با افزایش مسئولیت شهرداری و شوراها به سمت ارائه خدمات بهتر به شهروندان پیش رویم.

محمدی عنوان کرد: در صورتی که خدمات مطلوب به شهروندان ارائه شود، اعتماد عمومی کسب می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خواسته های مطرح شده از سوی مدیریت شهری قزوین در این نشست، تا کنون پیگیری شده است و در صورتی که دستگاه ها وظایف خود را انجام دهند، می توان به نتایج مطلوب دست یافت.

 

نظر شما