در سازمان تعاون روستایی استان قزوین؛

برگزاری دوره آموزشی قوانین مالی در قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۲:۴۹
کد خبر: ۷۸۶۹۹۴
برگزاری دوره آموزشی قوانین مالی در قزوین
یک دوره آموزشی با عنوان آشنایی با قوانین و آیین نامه های مالی در قزوین برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یک دوره آموزشی با عنوان آشنایی با قوانین و آیین نامه های مالی با حضور مدیران عامل اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی در محل سالن آمفی تئاتر سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار و شرکت کنندگان با آخرین مباحث در این زمینه آشنا شدند.

محمدحسن ابراهیم پور رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به برنامه زمان بندی اجرای دوره های آموزشی سال 97 شبکه تعاون روستایی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را؛ آشنایی شرکت‌کنندگان با کلیه موارد مرتبط با مالیات بر ارزش افزوده و اصلاحات جدید قوانین مالیات‌های مستقیم  عنوان کرد.

این مسئول تاکید کرد: شناخت دقیق قوانین مالیاتی از جمله قوانین مالیات‌های مستقیم و قوانین مالیات بر ارزش افزوده، معافیت‌های مالیاتی، درآمدهای مشمول مالیات، نحوه پرداخت مالیات، پیگیری مسائل و مشکلات مالیاتی، آشنایی با مالیات فصلی و اظهارنامه مالیاتی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: اظهارنامه مالیاتی به منظور اظهار درآمد، دارایی ها، بدهی ها، سرمایه، معافیت‌ها، درآمد مشمول مالیات، بخشودگی مالیاتی و همچنین اطلاعات هویتی و مکانی صاحبان مشاغل است.

صحاف رئیس گروه مالیاتی شرکت های سازمان امور مالیاتی، تدریس این دوره آموزشی را برعهده داشت.

تعاون روستای (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز