سفیر آلمان در ایران مطرح کرد؛

علاقه مندی آلمان برای توسعه روابط با ایران

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۶:۳۴
کد خبر: ۷۸۷۰۶۵
علاقه مندی آلمان برای توسعه روابط با ایران
سفیر آلمان در ایران از علاقه مندی آلمان برای توسعه روابط با ایران مخصوصا استان قزوین سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ میشائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران در حاشیه کنفرانس آسایهل، در دیدار با استاندار قزوین با بیان اینکه شهر قزوین نمونه خوبی از علم و دید به آینده است، اضافه کرد: دولت آلمان، بسیار علاقه مند به توسعه روابط 2 کشور، از جمله قزوین به عنوان یکی از مراکز علمی و صنعتی این کشور، است.

وی از این شهر به عنوان یکی از مهم ترین مناطق ایران یاد کرد و افزود: قزوین به عنوان یکی از کهن ترین شهرهای ایران با تاریخ دیرینه خود، دارای بسیاری از بناها و اماکن قدیمی بوده تا جایی که مسجد جامع آن از قدیمی ترین مساجد این کشور به شمار می رود.

سفیر آلمان در ایران اظهار داشت: چندی پیش یک هیات از مهم ترین موسسات علمی آلمان به ایران سفر کرده و از چند واحد صنعتی آن بازدید به عمل آوردند که با مشاهده توانمندی های موجود قزوین، این شهر را نمونه خوبی برای همکاری های 2 جانبه یافتند.

برشتولد با اشاره به سفرهای قبلی خود به قزوین در سال گذشته گفت: شرکت های آلمانی مانند هنکل در این استان سرمایه گذاری خوبی داشته و موفق عمل کرده اند.

سفیر آلمان در ایران گفت: کشورهای اروپایی با وجود فشار دولت آمریکا علیه ایران، به گسترش روابط علمی و اقتصادی خود با این کشور علاقه جدی دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز