مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

پروژه های ورزشی قزوین در حال تکمیل است

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۱:۲۸
کد خبر: ۷۸۷۳۲۲
پروژه های ورزشی قزوین در حال تکمیل است
عباس علایی مقدم در بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستانهای بوئین زهرا و آوج: هم اکنون پروژه های ورزشی قزوین با سرعت در حال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در بازدید از پروژه سالن ورزشی روستای هرائین و دیگر پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستانهای بوئین زهرا و آوج از توابع استان قزوین گفت: در آستانه فجر چهل؛ بیشتر پروژه های نیمه تمام ورزشی استان در حال تکمیل است.

در این بازدید که روح‌ا... بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی؛ سلیمانی فرماندار آوج و تعدادی از مسئولین محلی و شهری حضور داشتند؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تمجید از حمایت های ارزشمند دولت تدبیر و امید؛ مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان؛ افزایش سرانه ورزشی را در دولت تدبیر و امید بی سابقه دانست.

وی ادامه داد: به برکت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ بنا داریم تعداد زیادی از این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم که در این صورت؛ سرانه ورزشی استان به مقدار زیادی افزایش خواهد یافت و تقسیم عادلانه سرانه ورزشی استان را در شهرها و روستاها خواهیم دید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه از حمایت های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از ورزش و جوانان قدردانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز