به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین صورت گرفت؛

برگزاری جشن بزرگ شهروند کوچک در قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۰:۱۱
کد خبر: ۷۸۷۳۳۱
برگزاری جشن بزرگ شهروند کوچک در قزوین
جشن بزرگ شهروند کوچک به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در سالن کوثر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، با اشاره به برگزاری جشن بزرگ شهروند کوچک گفت: جشن بزرگ شهروند کوچک با مشارکت اداره آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین در سالن کوثر برگزار شد.

 درافشانی با اشاره به اهداف برگزاری این جشن اظهارکرد: جشن بزرگ شهروند کوچک با هدف آموزش فرهنگ شهروندی با استفاده از ابزار نمایش عروسکی ویژه کودکان پیش دبستانی برگزار شد.

این مسئول افزود: آموزش شهروندی عامل مهمی در نهادینه کردن حقوق شهروندی است و منجر به تحکیم و تقویت مهارت های شهروندی در جهت مشارکت پایدار شهروندان می شود، این مولفه ضامن بقا و تدوام حیات اجتماعی و میزان توسعه همه جانبه در شهر است.

وی اظهار کرد: با توجه به این که کودکان تاثیر پذیرترین افراد جامعه به شمار می آیند و نقش موثری در ارتقای فرهنگ شهروندی دارند، در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اقدام به برگزاری جشن بزرگ شهروند کوچک با هدف آموزش مفاهیم شهروندی به کودکان کرده است.

درافشانی خاطرنشان کرد: در این برنامه تلاش شد تا با آموزش شیوه های مناسب آموزش به کودکان بستری فراهم آوریم تا شهرمان در آینده با معضلات و مشکلات کمتری در حوزه های مختلف فرهنگ شهروندی روبرو باشد تا در آینده شاهد شهری پاکیزه، پویا و با نشاط باشیم.

جشن بزرگ شهروند کوچک2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز