رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبرداد:

افتتاح مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۹:۴۸
کد خبر: ۷۸۷۳۳۹
افتتاح مرکز کارآفرینی بانوان  سفیر در قزوین
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از افتتاح مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: مرکز کارآفرینی بانوان سفیر با حضور مدیران استانی و شهری  در شهر قزوین  افتتاح شد.

فرهنگی ورزشی2

وی افزود: واحدهای آموزش فرش و گلیم، محصولات خانگی و صنایع دستی و خیاطی و چاپ سیلیک در مرکز کارآفرینی بانوان سفیر راه اندازی شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: بانوان سرپرست خانوار به صورت رایگان در این مرکز کارآفرینی آموزش دیده و پس از توانمند شدن به عنوان یک بانوی کارآفرین اقدام به تولید محصول می کنند.

درافشانی افزود: ایجاد بازار فروش برای محصولات این بانوان یکی از ویژگی های مرکز کارآفرینی بانوان  سفیر است که مطمئنا تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه و روحیه بانوان خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرکز کارآفرینی بانوان  سفیر در زمینی به مساحت حدود 200 متر در خیابان ملک آباد راه اندازی شده است که تاکنون 80 نفر از بانوان قزوینی در این مرکز ثبت نام کرده اند.

مرکز کارآفرینی بانوان  سفیر با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین به بهره برداری رسید که افتتاحیه این مرکز با حضور

 ربیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مرادیان، مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری و بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، دکتر یوسفی رئیس کمیسیون سلامت و ورزش شورای اسلامی شهر، قافله باشی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر و قوامی رئیس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین افتتاح شد.

فرهنگی ورزشی3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز