قهرمان قزوینی مسابقات مردان آهنین:

همه مردان آهنین مدعی قهرمانی بودند

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۷:۱۴
کد خبر: ۷۸۷۳۸۰
همه مردان آهنین مدعی قهرمانی بودند
علی شکری در گفت و گوی اختصاصی با برنا: در مسابقات مردان آهنین کرمانشاه همه مدعی بودند و چیزی قابل پیش بینی نبود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "علی شکری" مرد آهنین استان قزوین پس از قهرمانی در مسابقات مردان آهنین کرمانشاه در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: در مسابقات مردان آهنین کرمانشاه همه مدعی بودند و چیزی قابل پیش بینی نبود که خوشبختانه توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم.

شکری اذعان کرد: مسابقات در سه دسته منهای 95،منها و مثبت 105 کیلوگرم برگزارشد که توانستم در وزن منهای 105 عنوان قهرمانی را کسب کنم.

وی با تاکید براینکه سطح مسابقات خیلی خوب بود افزود: این مسابقات که در قالب کاپ آزاد برگزارشد در حد کشوری بود.

مرد آهنین استان قزوین با اشاره به آیتم های این مسابقات تصریح کرد: آیتم های این مسابقات شامل اسکات تعادلی و حمل الوار و قلت لاستیک و کنده تکرار و سه گانه و بالابردن گوی 180-100 کیلوگرمی و لیفت 300 کیلوگرمی تکرار بود که در همه آنها رکورد زدم.

شکری با تاکید براینکه همه در این مسابقات مدعی بودند خاطرنشان کرد: در این گونه مسابقات به دلیل احتمال مصدومیت و... معلوم نمی شود چه کسی قهرمان می شود.

وی با اشاره به قهرمانی خود در مسابقات کشوری که سه هفته پیش از مسابقات کرمانشاه اتفاق افتاد گفت: همچنین هفته پیش هم در مسابقات کاپ آزاد اصفهان قهرمان شدم.

مرد آهنین استان قزوین در پایان با اشاره به در پیش بودن مسابقات انتخابی مردان آهنین شبکه سه افزود: علیرغم قهرمانی در مسابقات کشوری آقای "فرامرز خودنگاه" امسال هم همانند سال گذشته بنده را برای حضور در مسابقات مردان آهنین شبکه سه انتخاب نکرد اما همه تلاشم را می کنم تا در انتخابی این مسابقات که طی روزهای 28 و29 و30 دی ماه برگزار می شود جواز حضور در آن را بگیرم.

علی شکری2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز