با نظارت امورمدیریت انرژی نیروگاه شهید رجایی صورت گرفت؛

بازیافت آب مقطر از سمپلینگ CPP واحد ۲۵۰ مگاواتی

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۵:۳۱
کد خبر: ۷۸۷۳۸۸
بازیافت آب مقطر از سمپلینگ CPP واحد ۲۵۰ مگاواتی
با نظارت امورمدیریت انرژی نیروگاه شهید رجایی آب مقطر از سمپلینگ CPP واحد 250 مگاواتی این نیروگاه بازیافت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ادامه اجرای طرح های اصلاحی در حوزه انرژی نیروگاه شهید رجایی، امور انرژی این شرکت با اجرای طرح اصلاحی در سمپلینگ CPP واحد شماره 4 بخار، موجب بازیافت قابل توجه آب مقطر در این بخش شد.

یونسعلی دشتدار، مدیر امور نظارت بر بهره برداری و مدیریت انرژی شرکت، با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع آب، ارائه و اجرای طرح های نوین با هدف مدیریت صحیح مصرف آب در واحدهای نیروگاه را از وظایف مهم و اساسی امور انرژی شرکت برشمرد.

وی اجرای طرح اصلاحی بازیافت آب مقطر از سمپلینگ CPP واحد شماره 4 بخاری را، گامی در جهت تامین این هدف دانست.

مدیر امور نظارت بر بهره برداری و مدیریت انرژی شرکت اجرایی شدن طرح اصلاح بازیافت آب مقطر را حاصل همکاری و هم فکری حوزه های تعمیرات مکانیک، ساختمانی، معاونت مالی و پشتیبانی، گروه تحقیقات معاونت توسعه منابع انسانی، معاونت تولید نیروگاه بخار، مهندسی و دیگر حوزه ها دانست.

دشتدار به دنبال کسب نتایج مطلوب حاصل از اجرای طرح، اظهار امیدواری کرد با تامین مواد اولیه، این پروژه در دیگر واحدهای نیروگاه بخار هم عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح های اصلاحی در مسیرهای آب و بخار واحدهای سیزده گانه نیروگاه، میزان مصرف آب واحدها در 2 سال اخیر، از 130 لیتر به ازای هر مگاوات ساعت تولید انرژی به 103لیتر به ازای هر مگاوات ساعت تولید برق رسیده است که این کاهش قابل توجه در مصرف آب،  گام مثبتی در جهت کمک به صیانت از محیط زیست خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز