در راستای سفر به استان قزوین؛

هیات عراقی از نیروگاه شهید رجایی بازدید کردند

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۰:۱۴
کد خبر: ۷۸۷۳۹۰
هیات عراقی از نیروگاه شهید رجایی بازدید کردند
یک هیات عراقی در راستای سفر به استان قزوین از نیروگاه شهید رجایی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یک هیات عراقی که در راس آنها معاون تعمیرات وزارت برق عراق قرارداشت با حضور در نیروگاه شهید رجایی از قسمت های مختلف آن بازدید کردند.

در این بازدید، قائم مقام مدیرعامل شرکت، به تشریح عملکرد نیروگاه در حوزه تولید برق و ساخت داخل پرداخت و با بیان مقدار تولید این شرکت که در حدود 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی در سال است، از نیروگاه شهید رجایی به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه های کشور یاد کرد.

وی در ادامه یادآور شد: برای تداوم و پایداری در تولید این میزان انرژی، واحدهای سیزده گانه شرکت هر ساله در نیمه دوم سال، فعالیت های گسترده تعمیراتی را پشت سر می گذارد که برای این منظور، نیازمند قطعات و تجهیزات جدید است.

قائم مقام مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی افزود: تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز، با تکیه بر ظرفیت های داخلی و به کمک متخصصان کشور، ساخته و در نیروگاه به کار می رود که آخرین دستاوردهای شرکت در جهت معرفی توان متخصصان داخلی برای ساخت این قطعات، آبان امسال در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران، مورد بازدید عموم قرار گرفت.

معاون تعمیرات وزارت برق عراق و هیات همراه، در ادامه به طرح پرسش هایی در حوزه تعمیرات، ساخت داخل و بهره برداری از واحدها پرداختند که از سوی معاونان تعمیرات و بهره برداری نیروگاه به آن ها پاسخ داده شد.

در پایان، معاون تعمیرات وزارت برق عراق که برای آشنایی با فرآیند تولید برق در ایران، وارد کشور شده است، با حضور در اتاق های فرمان نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی، با ساختار و عملکرد واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی آشنا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز